AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 Skrevet 5. november 2019 Hei. Har fått påvist en ganske tung depresjon. Jeg sliter med at dagen er så utrolig vond å forholde seg til. Jeg føler rett og slett ubehag av dagslys og sollys. Det høres sikkert veldig rart ut for noen, men sola føles bare så altfor intens. Skal begynne i jobb snart og er nødt til å takle dagene og dagslyset da. Er så bekymret for at det ikke skal gå bra, da jeg har veldig lyst til å klare å ha en jobb. Får oppfølging og hjelp, men er det noen som har noen tips til å takle sånt type ubehag? Anonymkode: 98896...657 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 Skrevet 5. november 2019 14 minutter siden, kupton skrev: Solbriller? Var det ment som tull eller et seriøst forslag? Beklager om jeg misforstår. Men kanskje solbriller faktisk kunne være noe. Jeg er i utganspunktet lysømfintlig, så kanskje det ikke bare har sammenheng med depresjon. Uansett. Takk for tips! Anonymkode: 98896...657 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.