LAA Skrevet 6. november 2019 Skrevet 6. november 2019 Hei! Jeg har masse kroppslige symptomer, og det jeg lurer på er om noen kjenner dette igjen: Dunking i legger og lår, dunking og piping i hodet, konstant innvendig smerte og uro og tankekjør. Har hørt av en psykolog at dette er følelser, men jeg forsto ikke på hvilken måte eller hva løsningen er. Jeg går i terapi og mulig den fører meg fremmover. Av ulike grunner har jeg ikke klart å oppklare med terapeuten enda på hvilken måte terapien skal hjelpe symptomene. Er altfor spist opp av angst i terapirommet foreløpig. Derfor: Kjenner du igjen symptomene? Har du kommet ut av dette og hva var løsningen? Eller av andre grunner ser med en gang hva dette handler om? Savner å finne noen i lik situasjon. Har aldri hørt om 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 Skrevet 6. november 2019 høres helt klart ut som angst Anonymkode: 49519...147 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: høres helt klart ut som angst Anonymkode: 49519...147 Takk for svar. Det stemmer nok at det er angst ja. Anonymkode: 35de7...68c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.