Gå til innhold

abort sammenheng med stråling fra pc

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hysteri

Jeg har hørt at gravide ikke skal ha kontakt med katter.. eller ikke hørt da, men lest! HUsker ikke hvorfor nå, men er det fakta eller kun hysteri?

Altså,det med katter må være litt hysteri(mener jeg!)

Men katta kan smitte deg med toxoplasmose som ubehandlet kan være farlig for fosteret.

Men alle gravide med katt i huset tar blodprøve og sjekker dette,har de toxo så får de behandling og ferdig med det.

Har du hatt toxo en gang i livet tror jeg det fungerer som en vaksine,du kan altså bare få det en gang.

Toxo kan smitte f.eks. via kattedoen til innekatter,men det kan jo andre i familien ha ansvaret for i denne perioden om du har innekatt.

Gjest (ikke undertegnet)

Hei,

Med mindre du sitter oppå skjermen (!) vil strålingen være minimal.

Og hvis du likevel er redd, så kjøp deg en LCD skjerm! De er billige nå, og stråler ikke! :-)

Med vennlig hilsen

På skjermen min står det: Low Radiation (lav stråling),det er vel det samme som det du nevnte,ik sant?(eh....unnskyld det j...a dumme spørsmålet...)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...