AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 Jeg gjorde noe jeg hadde stor angst for idag. Jeg brettet opp armene og bestemte meg for å ta meg sammen og just do IT. Trosse de sterke motstridende følelsene og all angsten. Og jeg klarte det. Det var ikke noe farlig heller, det gikk faktisk helt fint. Og dette har jeg grudd for i ukesvis... Følelser og angst kan virkelig få stor plass i livet... Nå er det om å gjøre å bruke dagens erfaring neste gang jeg gruer meg til noe og minne meg selv på hvordan det gikk i dag.. og prøve å holde meg utenfor bobla.. Anonymkode: db353...9e0 6 Siter
Nicklusheletida Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 Gratulerer , så flink du har vært 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 Just DID it 😀Bra jobbet og ☺️ Anonymkode: b0fd1...9f3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 Skrevet 21. november 2019 Takk.. tenk hvor mye tid og energi man bruker på å grue seg i forkant (i tillegg til at man i mitt tilfelle også går glipp av mye fordi man har unnveket) - og så viser det seg at det var bortkastet å bruke all tiden og energien på å grue seg til det - tid og energi man heller kunne brukt på andre ting.. Anonymkode: db353...9e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.