Gå til innhold

Urolig for sterk mensmurring

Anbefalte innlegg

Gjest UnderKanSkje

Jeg har 6 spontanaborter bak meg, en lang tid uten graviditet og 2 inseminasjonsforsøk er nettopp avsluttet ved RH. For 1 mnd siden bestemte vi oss for å adoptere, og prosessen er i gang! MEN så skjer det: etter 2,5 år uten å ha vært gravid, kommer den blå streken som lyn fra klar himmel - jeg er gravid!!!

Jeg er bare ca 5 uker på vei, og er selvfølgelig en av de som kjenner på ALT som skjer med kroppen. Det kjennes ut som om mensen skal komme når som helst, for murringen kjennes veldig i ryggen. Håper inderlig dette kan være normalt. For jeg orker ikke et nederlag igjen! Noen råd? Selv ligger jeg mest mulig disse første dagene og ukene. Krysser alt jeg har for at jeg skal lykkes!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45193-urolig-for-sterk-mensmurring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag har stor förståelse för din oro, nu när du äntligen har blivit gravid igen! Normalt så oroar man sig för mycket under denna tiden och känner efter på "allt", liksom dig. Mensmurring, är en av de vanliga symtomen som många känner oro inför. Detta speciellt under den tiden som de skulle haft mens.Så länge som du inte har blödningar, så är det alltså inget att oroa sig för. Det finns antagligen inte så mycket som du nu kan gjöra, för att undvika en evt spontanabort.Bra att du gjör det som känns bäst för dig nu. Jag hoppas att det går bra nu denna gången för er. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...