Gå til innhold

Hva er galt ?

Anbefalte innlegg

I slutten av april dette år begynte det å kjennes ut som om noe vokste i underlivet mitt. Jeg kjente det spesielt når jeg satt foroverbøyd. Før dette hadde jeg hatt menstruasjonsblødninger i over en måned - ganske kraftig, med klumper.Menstruasjonen har senere vært rimelig normal. Parallelt med at noe vokste i magen har jeg også lagt kraftig på meg, ca 8 kg. Jeg sluttet å røyke i april, men dette kan vel ikke ta all skylden for vektøkningen siden jeg ikke spiser stort mer enn jeg gjorde før. Jeg har smerter i underlivet, spesielt på sidene og i korsryggen. Har også begynt å få mørk hårvekst på overleppen og plages nå som jeg alltid har gjort av kviser på ryggen og i ansiktet. Av og til kjennes det ut som det brenner under føttene. Altså hva kan det være? Bør jeg gå til gynekolog eller en almennpraktiserende? Setter pris på et hurtig svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/4521-hva-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du opplyser ikke din alder! En voksende svulst i magen vil vanligvis ikke medføre vektøking, heller tvert om, så jeg tror ikke det er det som er årsak. Uansett, så kommer du ikke utenom en tur til legen, gå til din vanlige lege først og få henvisning omn det anses nødvendig.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/4521-hva-er-galt/#findComment-26239
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...