Gå til innhold

vet du hvor mange sexpartnere kjæresten din har hatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det vet jeg ikke, og jeg interesser meg overhodet ikke for det ! Jeg sa tidlig i fra at han bare kunne glemme å prate om sånt. Jeg vil ikke si noe om mine, og jeg vil ikke vite noe om hans. Han respekterte det, og var enig i at å kverne rundt i fortida har ingen hensikt.

Kan ikke tenke meg et mer tåpelig samtaleemne.

Nei, det vet jeg ikke, og jeg interesser meg overhodet ikke for det ! Jeg sa tidlig i fra at han bare kunne glemme å prate om sånt. Jeg vil ikke si noe om mine, og jeg vil ikke vite noe om hans. Han respekterte det, og var enig i at å kverne rundt i fortida har ingen hensikt.

Kan ikke tenke meg et mer tåpelig samtaleemne.

Slutter meg til molli.

Det er ikke bare totalt uinteressant hva en partner har gjort tidligere eller med hvem - jeg ser det som direkte destruktivt i et forhold å få den slags informasjon.

Da vi var unge og nyforelsket snakket vi ut om alt! Vi var 17 og 20 år dengang. Vi gikk i detaljer om hvem og hvordan....... I ettertid har vi aldri tatt opp temaet, for vi er ferdige med det. Det er liksom ingenting å tenke på så lenge vi har snakket oss ferdig om det! Å nå har vi holdt sammen i 11 år, og det har blitt tre barn på oss! Jeg har tro på at åpenhet og ærlighet er to grunnleggende byggeklosser i et forhold.

Da vi var unge og nyforelsket snakket vi ut om alt! Vi var 17 og 20 år dengang. Vi gikk i detaljer om hvem og hvordan....... I ettertid har vi aldri tatt opp temaet, for vi er ferdige med det. Det er liksom ingenting å tenke på så lenge vi har snakket oss ferdig om det! Å nå har vi holdt sammen i 11 år, og det har blitt tre barn på oss! Jeg har tro på at åpenhet og ærlighet er to grunnleggende byggeklosser i et forhold.

Annonse

hadde likt å visst det .. men han har egentlig ikke peiling. Han husker selv 8 .. men er ikke helt sikker, så det har nok vært en del flere .. vet ikke hvorfor, men jeg *må* bare vite. Er forresten ikke en sjalu person, har ikke så mye med det å gjøre.. :)

Gjest Simba

Slutter meg til molli.

Det er ikke bare totalt uinteressant hva en partner har gjort tidligere eller med hvem - jeg ser det som direkte destruktivt i et forhold å få den slags informasjon.

Jeg får ikke et skikkelig svar han sier han ikke er sikker selv og at han egentlig ikke vil si ca. hvor mange.

Men til slutt fikk jeg et ca. tall av han

Annonse

Ja, jeg har spurt, fått svar og er fornøyd. Det betyr faktisk noe for meg, jeg vil ikke være sammen med en som har ligget med "Gud og hvermann". De som sier de ikke bryr seg er enten litt underlige eller har en noe suspekt bakgrunn selv.

Ja, jeg har spurt, fått svar og er fornøyd. Det betyr faktisk noe for meg, jeg vil ikke være sammen med en som har ligget med "Gud og hvermann". De som sier de ikke bryr seg er enten litt underlige eller har en noe suspekt bakgrunn selv.

Støttes:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...