Gå til innhold

Jenter, hvordan bruker dere musklene i skjeden under sex?

Anbefalte innlegg

Gjest VanskeIig

Strammer dere musklene i skjeden når dere har samleie? Når strammer dere da, hele tiden, eller på inn eller ut? Synes det er vanskelig det der jeg, hvis jeg tenker på det kommer jeg liksmom litt ut av alt, og blir mest opphengt i å stramme. Kommer det av seg selv, eller tenker dere aktivt på å gjøre det? Veldig taknemlig for en liten "bruksanvisning".

Hilsen en jente som synes det er litt

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Skjønner godt at du synes det er vanskelig å stramme på kommando. Det er lett at konsentrasjonen om stramminga går ut over din egen nytelse. Du blir så opptatt av å gjøre de riktige tingene at du ikke klarer å slippe deg løs og kjenne hvor godt det er.

Men det går an å stramme bare til visse tider, for eksempel tidlig i samleiet. Om du strammer/slipper i perioder da, hjelper det på utskilling av safter. Det gjør også at du får mer blod til kjønnet, noe som igjen gjør deg mer følsom og kåt.

Om du strammer for å gjøre det best mulig for ham tror jeg det kjennes mest i rolige perioder og at du kniper når han er nesten helt inne og holder igjen til han er lengst ute. Det krever kanskje litt konsentrasjon i begynnelsen, men etter hvert går det av seg selv. Det blir nesten som melkebevegelse som de fleste menn liker godt.

I andre perioder synes jeg du bare skal tenke på deg selv og glemme alle strammebevegelser og bare nyte det å nyte. Kos deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...