Gå til innhold

Slik kan man forhindre onani hos gutter

Anbefalte innlegg

Gjest Ulver I Faarikaal

Omskjær gutten 8 dager gammel. Når man brutalt river den uutviklede forhuden løs fra penishodet, skades barnets uferdige hud- og nerveceller på penishodet for livet, følsømheten nedsettes kraftig, og det dannes forhorninger. Erogene reseptorer i forhuden går tapt samtidig, og enda mer av følsomheten forsvinner. Forhuden mister sin evne til å virke som en sleide, og det blir *mye* vanskeligere å onanere. Voila !

Er ikke det en kjempeidè ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45223-slik-kan-man-forhindre-onani-hos-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hva er det her for sadisme? Har du det ikke helt bra med deg selv?

melanie: Jeg håper du vet at dette er en realitet ? Du ser det som en provokasjon og det gjør jeg også. 700 barn på norske sykehus fikk denne "behandlingen" i fjor. Pluss et ukjent antall fikke det uten bedøvelse hjemme på kjøkkenbenken. I Sverige er det på vei til å bli forbudt.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Er det ikke på tide at du gir deg nå?

Eller har du planer om å komme med vrøvlet ditt en gang i mnd framover?

Med labben på hjertet: nosferatu er et ukjent nick for meg, men det må være en herlig person, siden vi forveksles stadig vekk. Nosferatu er det samme som Drakula ...... ikke ?

Ulv I Faarikaal

melanie: Jeg håper du vet at dette er en realitet ? Du ser det som en provokasjon og det gjør jeg også. 700 barn på norske sykehus fikk denne "behandlingen" i fjor. Pluss et ukjent antall fikke det uten bedøvelse hjemme på kjøkkenbenken. I Sverige er det på vei til å bli forbudt.

Jeg spurte urologen her, og han protesterte ikke, bare at vi har endret synet på onani på 100 år. En legebok fra år 1900 tilråder omskjæring som et godt middel mot onani. Den gangen var det djevelens verk, og måtte stoppes !

Ulv I Faarikaal

Tror kanskje du må sette innlegget ditt i psykiatri forumet , og håpe på å få et skikkelig svar der ang. din psyke

Psykiatri. Minst 1500 foreldre gjør dette med sine barn hvert år her i landet. Det fins ennå ingen lov mot det. Er det ikke brutalt ? Det er slik det blir gjort. Hvis jeg f eks skar øreflippen av mine nyfødte barn, ville jeg sittet på glattcelle like etter. Men forhuden er OK, visst.

Den kan også være kjekk å ha i eldre dager, når menn blir tregere i avtrekket, de erogene reseptorene gjør nok nytte da.

*Ler meg skakk...*

700 barn fikk DENNE behandlingen på NORSKE sykehus i fjor?

Du... nå er det på tide at du slutter å drikke denne rumpespriten, altså.

God bedring.

Jeg har aldri hørt noe annet enn at omskjærte menn har det helt ok hva angår privat og inkluderende sex. Men hva beviser det? De vet jo selvsagt ikke om annet enn å være omskjært. Nei dette var fælt, hvis konsekvensene er som du sier.

MEN - omskjæring på småjenter skjer også i Norge. Dette er lemlestelse på sitt verste og gjør at disse jentene går gjennom et helvete hver dag, resten av livet. Det har vært antydning til debatt om hvorvidt helsepersonell på en eller annen måte bidrar for å forhindre at det skjer under barbariske forhold og derfor med ekstrem høy infeksjonsfare.

Ulv I Faarikaal

Jeg har aldri hørt noe annet enn at omskjærte menn har det helt ok hva angår privat og inkluderende sex. Men hva beviser det? De vet jo selvsagt ikke om annet enn å være omskjært. Nei dette var fælt, hvis konsekvensene er som du sier.

MEN - omskjæring på småjenter skjer også i Norge. Dette er lemlestelse på sitt verste og gjør at disse jentene går gjennom et helvete hver dag, resten av livet. Det har vært antydning til debatt om hvorvidt helsepersonell på en eller annen måte bidrar for å forhindre at det skjer under barbariske forhold og derfor med ekstrem høy infeksjonsfare.

Bravo, du er min venn. Essensen av det jeg mener.

Ulv I Faarikaal

*Ler meg skakk...*

700 barn fikk DENNE behandlingen på NORSKE sykehus i fjor?

Du... nå er det på tide at du slutter å drikke denne rumpespriten, altså.

God bedring.

Faktisk, ikke noe jeg dikter opp. Jeg dikter opp mye, men ikke dette. Legg merke til at urologen her ikke sa meg imot.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ved dette inngrepet på gutter er infeksjonsfrekvensen ca 2-3 % som må behandles, ca 1% får alvorlig infeksjon. Jeg vet ikke hvilke tilfeller som inngår i utvalget, men det er vel ganske opplagt at det er risiko med et åpnet sår nede i bleia med ammoniakk fra urin og et ekstremt antall mikroorganismer og muligens virus fra feces. Jeg har fått mye kjeft fra de som ikke liker at jeg fokuserer på dette og beskylder meg for å ljuge. De samme avviser fakta og bruker ukvemsord. Onani er tabu. Omskjæring er visst tradisjon, ikke barnemishandling.

Faktisk, ikke noe jeg dikter opp. Jeg dikter opp mye, men ikke dette. Legg merke til at urologen her ikke sa meg imot.

Selvsagt har du diktet det opp. Ingen skal få fortelle meg at 700 8 åringer i Norge, hvert år, får forhuden sin REVET av på den måten du beskriver over her.

Faen, du er spik spenna gæærn, mann!

Ulv I Faarikaal

Selvsagt har du diktet det opp. Ingen skal få fortelle meg at 700 8 åringer i Norge, hvert år, får forhuden sin REVET av på den måten du beskriver over her.

Faen, du er spik spenna gæærn, mann!

8 *dager* ikke år, og det er verre enn det : i følge beskrivelse fra en fabrikant av medisinsk utstyr hvordan det gjøres: forhuden blir klipt opp fra åpningen og oppover, revet løs fra hodet (den sitter fast med en solid hinne, og er ikke løs på så små barn, hodet blør litt etter avrivingen), og klipt vekk helt rundt. Deretter brukes en s k klokke, eller plastibell, en plastdings som holder såret åpent og hvor en tråd blir spent rundt og holder sårkanten på forhuden lukket. Senere faller den avstrupte kanten av og klokken fjernes, senere kan forhuden gro fast igjen og må rives løs på nytt. Noen kan nok bedre forklare hvordan det gjøres her til lands, men det er ikke så mange måter å gjøre det på.

Og jeg som trodde vi var kommet et hakk lengre i utviklingen her enn som så! Jeg visste at sånne ting skjedde på kjøkkenbenken som du omtaler det, men på norske sykehus? Huff! Det er mye fælt i verden altså!!!

Gjest Simba

Psykiatri. Minst 1500 foreldre gjør dette med sine barn hvert år her i landet. Det fins ennå ingen lov mot det. Er det ikke brutalt ? Det er slik det blir gjort. Hvis jeg f eks skar øreflippen av mine nyfødte barn, ville jeg sittet på glattcelle like etter. Men forhuden er OK, visst.

Den kan også være kjekk å ha i eldre dager, når menn blir tregere i avtrekket, de erogene reseptorene gjør nok nytte da.

Typen min er omskjært og han har ingen verdens problemer med onani. Det handler om renslighet, slik at bakterier ikke samler seg i forhuden. Gå å les litt om det før du danner en mening. Hvis jeg får en sønn skal han bli omskjært og jeg ser ingenting galt med det, syntest tvert imot det er positivt.

Ulv I Faarikaal

Typen min er omskjært og han har ingen verdens problemer med onani. Det handler om renslighet, slik at bakterier ikke samler seg i forhuden. Gå å les litt om det før du danner en mening. Hvis jeg får en sønn skal han bli omskjært og jeg ser ingenting galt med det, syntest tvert imot det er positivt.

Renslighet er ikke grunnen til at man omskjærer guttebarn, det er bare en vikarierende årsak. Dette argumentet er blitt brukt lenge, men fakta sier noe annet. Noen menn, ca 1 av 50 har problem med for trang forhud, og de får behandling i voksen alder eller når det trengs. For en som har forhuden i behold, er renholdet så enkelt at det ikke skulle være noen grunn til å skjære den av. Undersøkelser med tusenvis av menn viser at det ikke er noen netto -positiv- helseeefekt med omskjæring, og at det ikke finnes noen grunn til at man skulle utføre dette barabriske middelalderske ritualet med nyfødte. Hvis du vil lese fakta, kan du lese det samme som jeg har lest, jeg gir deg linker hvis du vil. Jeg syns ikke man skal skjære av kroppsdeler for å slippe å vaske dem, og slett ikke uten å spørre vedkommende. Kan man ikke vente til gutten er 16 år og kan bestemme selv ? Hvorfor hastverket ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...