Gå til innhold

Eldre damer med blått hår på Jamaica

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg var på Jamaica med jobben. På hotellet kjøpte eldre amerikanske damer unge muskuløse negergutter for sengekos, ganske ugenert og åpenlyst. hehe. Jeg ble litt tenksom, men.... skitt au, hva syns du ? Spesielt hvis jeg tillegger at ei dame stakk hånda ned i buksa til en fyr for å sjekke kvaliteten... jiii-haaa.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Lydene fra åpne verandadører tydet på stor innlevelse. Ei berte på rommet ved siden av skreik mer enn en demon i helvete ei natt, så der blei det nok valuta for penga. Senere flytta vi til et annet hotell, og der var det like ille. Kvinnelige proffer var det også nok av, jeg tror de tok begge kjønn. Ikkeno for meg, men mange mørke snupper med sprettpupper og skinnende hvite tenner fikk både tenna og annet til å løpe i vann på mannlige kolleger. Er jeg vulgær nå ?

Ulv I Faarikaal

Dersom forholdet jeg er i nå, ryker før jeg blir 58, håper jeg at jeg har mot, råd og helse til å bli ei slik dame!

Psst: melom oss sagt: et par av de mørke "maskinene" var virkelig lovende, men det spørs om de ville duge til annet enn vaskemann og sengegym her hjemme. Veninnene ville kanskje spørre om å låne han, men sikkert bare låne.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Psst: melom oss sagt: et par av de mørke "maskinene" var virkelig lovende, men det spørs om de ville duge til annet enn vaskemann og sengegym her hjemme. Veninnene ville kanskje spørre om å låne han, men sikkert bare låne.

Det blir som annet leketøy, det. O0ops.... håper ingen menn ser dette. Menn liker ikke så godt å være leketøy.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...