AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 Får gjester snart og huset ser ut som en bombe. Hvordan får jeg ryddet huset fort ? Jeg vil rydde, men føler meg SKIKKELIG uuugh. Ja dere skjønner… Har vært litt deprimert de siste månedene og det ser virkelig fælt ut her. Hvordan klare å motivere seg sjøl til å rydde ? Anonymkode: 4b83b...c75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 Just do it! Finnes ingen vei utenom, det er bare til å sette i gang. Anonymkode: 2f131...18f 0 Siter
aa-k-j Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 Jeg pleier å ha på musikk når jeg tar husarbeid og har lite ork. Hjelper på det. 0 Siter
Kayia Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 (endret) Gjem rot på et rom (evt skap) de ikke skal på og vask badet! Endret 13. januar 2020 av Kayia 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 Jeg synes det er motiverende å skrive liste over hva som må gjøres og krysse av etter hvert som ting blir gjort. Da kan du se at ting faktisk blir gjort - også de små ubetydelige tingene. Det hjelper meg. Men nå er jeg avhengig av lister for at hverdagen min skal fungere pga.dårlig hukommelse og har fått det inn i hverdagsrutinene å jobbe slavisk etter slike lister daglig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 Det finnes en hel egen "YouTube-sjanger" med damer som vasker. Gir litt inspirasjon. https://www.youtube.com/results?search_query=house+cleaning Anonymkode: 65773...982 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 Legg rotet i esker som du setter bort. Dette kan du sortere senere når du har overskudd. Vask av overflater som må vaskes, som stuebord, kjøkkenbenker og vask/toalett. Legg på rene duker og håndklær. Uryddet tøy legges i senga. Gå ut med søppel og støvsug. Tenn et telys på stuebordet når besøket kommer. Rydd til musikk. Lykke til Anonymkode: 73cc4...627 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.