Gå til innhold

Hva er toppen av nytelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Artig spørsmål! Vel, jeg er laget slik at det skal en hel del til før det går for meg. Det er nærmest umulig ved samleie, og dama må ronke meg etter sexakten. Det er godt det og, men ikke det samme.

Så da jeg fikk det til før denne uka - og det til og med var analt - så var det en høydare jeg knapt kan huske! Og det betyr selvsagt særdeles mye at også hun nyter intenst.

Ellers er det psykisk helt topp når det går for henne. Hun gjør jo nærmest alltid det før meg - men det er jo bare deilig.

Av andre høydepunkter har vært ting vi har gjort for første gang, som analt og fisting f.eks. Og barbere hverandre.

Artig spørsmål! Vel, jeg er laget slik at det skal en hel del til før det går for meg. Det er nærmest umulig ved samleie, og dama må ronke meg etter sexakten. Det er godt det og, men ikke det samme.

Så da jeg fikk det til før denne uka - og det til og med var analt - så var det en høydare jeg knapt kan huske! Og det betyr selvsagt særdeles mye at også hun nyter intenst.

Ellers er det psykisk helt topp når det går for henne. Hun gjør jo nærmest alltid det før meg - men det er jo bare deilig.

Av andre høydepunkter har vært ting vi har gjort for første gang, som analt og fisting f.eks. Og barbere hverandre.

Å bli klødd på ryggen eller slikket i øret

Tja.... bli sugd til orgasme av en som virkelig vet hvordan man suger, er en nytelse som ikke ligner noe som helst...

Ellers så vil jeg si at det er en enorm nytelse når dama får orgasme og man kjenner vibreringene i hele henne, og ser hvordan hun nyter.

Etter sexen er nytelsen komplett om man sovner i armene til hverandre, men det tør jeg ikke å skrive her med fare for å skulle komme ut av skapet som romantisk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...