AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Hei! Mannen min og jeg på henholdsvis 26 år har tenkt til å prøve å bli gravide fra April - Mai. Det er en stund til enda og det er ikke sikkert man blir gravid ved første "utkast" (haha), men mange tanker rundt prosessen har begynt å surre likevel hvis vi blir kjapt gravide - mtp arbeidssituasjon. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber i en 100 % stilling i en arbeidshverdag preget med gassanestesi og røntgen. Prøvde å google litt rundt eksponeringen av dette, men kan egentlig ikke finne noen sikre svar på hva dette kan ha å si mtp graviditet. I den anledning lurer jeg på hva du, som gravid, gjorde med arbeidsgiver i samme situasjon? Er det anbefalt å bli mindre eksponert under graviditeten, eller er det så minimal risiko at man kan jobbe som normalt? Setter pris på å høre andres erfaringer. Synes det er ålreit å være litt forberedt på tanken om å kanskje måtte dele det med arbeidsgiver litt tidligere enn man egentlig har lyst til ;) Takk på forhånd! Anonymkode: 3ef9e...d15 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/452981-%C3%A5-planlegge-graviditet-ift-arbeidssituasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.