Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den eneste grunnen til at menn ikke kjøper seg større pikk er fordi det ennå ikke foreligger en skikkelig metode for dette! Dersom det lages en sikker metode for å forstørre penis kan jeg banne på at flere menn lar seg lokke til det enn kvinner lokkes til silikon...

Kanskje du er et unntak, men menn flest er veldig bekymret for størrelsen sin, ifølge mitt inntrykk mer enn kvinner bekymrer seg over brystene sine.

rusketrollet

En annen ting du bør huske på er at ALLE ser hvor store pupper ei jente har, HVER ENESTE dag. Penis derimot vises kun frem til noen få utvalgte.

Om størrelsen på penisen deres kunne vurderes (og ble vurdert) av enhver person du møtte på gaten, så hadde du nok lengtet etter en metode å forstørre den på (om den var liten) du også...

Den eneste grunnen til at menn ikke kjøper seg større pikk er fordi det ennå ikke foreligger en skikkelig metode for dette! Dersom det lages en sikker metode for å forstørre penis kan jeg banne på at flere menn lar seg lokke til det enn kvinner lokkes til silikon...

Kanskje du er et unntak, men menn flest er veldig bekymret for størrelsen sin, ifølge mitt inntrykk mer enn kvinner bekymrer seg over brystene sine.

Nei penis operasjon funker fint det. Min var 19cm fra før, og ble 25cm etter operasjon. Må innrømme at jeg er litt John Holmes wanne be da.

En annen ting du bør huske på er at ALLE ser hvor store pupper ei jente har, HVER ENESTE dag. Penis derimot vises kun frem til noen få utvalgte.

Om størrelsen på penisen deres kunne vurderes (og ble vurdert) av enhver person du møtte på gaten, så hadde du nok lengtet etter en metode å forstørre den på (om den var liten) du også...

Så du mener folk ser om jenta har bomull eller silikon under brystholderen?

Annonse

Det at kvinnenes bryster blir vurdert hver dag, behøver ikke bety at alle synes størst er best... Jeg har lest diverse reportasjer om dette og sett om det på TV, men i en god del tilfeller var brystene vel så fine _før_ operasjonen.

Jeg tror nok det er kvinnene selv som har skapt mye av hysteriet omkring det å få brystene forstørret. Hadde de hatt samme holdningen til det som vi har til penis, ville det ikke vært så mye styr med det...

rusketrollet

Det at kvinnenes bryster blir vurdert hver dag, behøver ikke bety at alle synes størst er best... Jeg har lest diverse reportasjer om dette og sett om det på TV, men i en god del tilfeller var brystene vel så fine _før_ operasjonen.

Jeg tror nok det er kvinnene selv som har skapt mye av hysteriet omkring det å få brystene forstørret. Hadde de hatt samme holdningen til det som vi har til penis, ville det ikke vært så mye styr med det...

Selvfølgelig er det ikke alle som synes at størst er best. Men det er nå engang sånn at motebildet vårt dikterer at jenter skal ha to små kuler foran på brystkassa.

Og det er det faktisk ikke alle som har.

Forstår derfor meget godt dem som ønsker å operere brystene sine litt større, snakker ikke om D/E/EE-cup, men heller om å skifte fra AA til B eller C (og dermed få en mer normal størrelse).

Gjest John Doe

Forstørrelse av penis, pupper eller hva det skal være vitner om dårlig selvtillit uansett. Man er skapt med den kroppen man har. Dermed basta.

Hvorfor skal alle være like? Hvorfor skal man absolutt ha like store pupper som venninna si?

Det indre teller MYE MER enn utseendet.

Flere gutter skulle tenkt som meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...