AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Hei, er j 22, og stadig vekk kjennes det ut som at toppen av hodet, ansiktet mitt og nakken min er varm. Noen ganger svetter jeg også av det. Dette er noe som kommer selv om det ikke er varmt i rommet jeg befinner meg i. Og huden min kjennes ikke nødvendigvis varm ut, men det kjennes på en måte innenifra?? Det er ikke en brennende følelse heller. Det minner mer om samme varme som når sola skinner deg i ansiktet/nakken en tidlig sommer. Dette er noe som kan komme flere ganger om dagen eller med måneders mellomrom, men enkelte dager er det konstant. Har hatt det i sånn ca litt over ett år nå. Pleier å hjelpe litt å legge på en kald klut eller å ta en kald dusj. noen som opplever lignende? Er ikke noe jeg bekymrer meg over eller kommer til å ta opp med legen. Dette er ren nysgjerrighet. Anonymkode: 8c347...59f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453144-hodenakke-kjennes-varm-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.