Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt p-pillen Follimin i to år, jeg er 22 år gammel. Jeg ville utsette mensen ved å begynne på nytt brett uten 7 dagers pause. Nå har jeg fått mensen uten at jeg har blitt ferdig med det andre brettet (ca fem dager for tidlig i forhold til det jeg er vant til). Det jeg lurer på er om jeg nå, som jeg er blitt ferdig med brettet, skal vente 7 dager før jeg begynner på nytt brett? Er disse pillene for svake for meg? På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45352-tidlig-menstruasjon-med-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! akkurat det samme har skjedd med meg denne måneden. Bruker akkurat de samme pillene, og jeg og har fått mensen for tidlig (ca 7 dager før jeg var ferdig med det nye brettet)

Har lagt inn spørsmål til Mette Moen jeg også, men har enda ikke fått svar.

Lykke til med svaret! :)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...