Gå til innhold

hva liker dere gutter??

Anbefalte innlegg

Gjest bert bert
Skrevet

Heisann!!

Jeg lurte bare på en ting.. når jeg ligger og koser med gutter.. (en av gangen seff)...

Er det noe sted dere liker å bli tatt på og kost og sånt?? jeg mener ikke når man har sex og sånt, bare når man ligger og koser...

Fortsetter under...

Gjest mick-mack
Skrevet

Går det an for ei jente å ligge å kose med en gutt uten at han tenker sex da?

Slutt og lull deg inn i en verden i et romantisk skjær, som det ikke finns virkelighet i!

petter smart
Skrevet

Stryk dem på magen. Streif borti pikken av og til. Faren er jo selvfølgelig stor for at de blir kåte etterhvert.

Gjest snuppa
Skrevet

Går det an for ei jente å ligge å kose med en gutt uten at han tenker sex da?

Slutt og lull deg inn i en verden i et romantisk skjær, som det ikke finns virkelighet i!

selvfølgelig går det ann å bare ligge å kose uten å ha sex... jeg og kjærsten min ligger ofte og koser uten å ha sex... det er da ikke no problem det. er dere gutter virkelig så kåte at dere ikke greier og liggerå kose uten at det ender med sex???

Gjest mick-mack
Skrevet

selvfølgelig går det ann å bare ligge å kose uten å ha sex... jeg og kjærsten min ligger ofte og koser uten å ha sex... det er da ikke no problem det. er dere gutter virkelig så kåte at dere ikke greier og liggerå kose uten at det ender med sex???

Ja.

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Ja.

Selvfølgelig klarer gutter å bli kost med uten at de tenker på sex eller at det ender med sex.

Det klarte jeg bra både som 22-åring og i dag som 30-åring.

BTW så er kiling på ryggen toppen av kos!

Annonse

Gjest mick-mack
Skrevet

Selvfølgelig klarer gutter å bli kost med uten at de tenker på sex eller at det ender med sex.

Det klarte jeg bra både som 22-åring og i dag som 30-åring.

BTW så er kiling på ryggen toppen av kos!

Hva med et nick, dusten?

Gjest John Doe
Skrevet

Jo, det går meget fint an å bare ligge og kose sammen.

Det er klart man kan bli opphisset av det, men hvis man tar seg sammen og tenker klart, så er det mulig å ikke bli overivrig.

Det går så bra så!

PS: Jeg elsker å bli kilt på ryggen og magen. Kanskje spesielt magen. ;) Gjerne også innsiden av lårene.

Gjest Innocens
Skrevet

Hva med et nick, dusten?

Sorry småen...her er nicket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...