Gjest Kåre20 Skrevet 18. september 2000 Skrevet 18. september 2000 Her en natt drømte jeg at jeg urinerte, og da jeg våknet, var det rimelig vått i sengen. Jeg trodde jeg hadde tisset på meg for første gang siden jeg var liten, men så la jeg merke til at væsken var så godt som lukt- og fargeløs. Det luktet litt, men det minnet ikke om urin. Hva var dette for noe? 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 21. september 2000 Skrevet 21. september 2000 Om dette ikke var urin, kan det ha vært sædavgang. Det kan forekomme - spesielt når det går lang tid siden du hadde sædavgang sist. - Drømmen om vannlatning, kan ha oppstått idet kroppen har kjent signaler om at "noe" er på vei ut gjennom urinrøret - det vil nervesystemet "gjenkjenne" som urin. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.