Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mine indre kjønnslepper er 2-3 cm lenger enn de ytre. Dette gjør i og for seg ikke noe rent utseende messig, men utgjør et stort problem når jeg skal sykle.

Det er ikke lange sykkelturen som skal til før jeg får gnagsår.

Er det noe man kan gjøre med dette, og er det i tilfelle et greit inngrep?

Hvordan går man frem og må man dekke dette selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45381-store-kj%C3%B8nnslepper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Først og fremst, det finnes ingen fasitsvar på hvordan kjønnsleppene skal se ut, vi er alle forskjellig og alt annet varierer jo i utseende så hvorfor ikke disse leppene også?!

Du er mest sannsynligvis helt normal nedentil, men hvis det plager deg kan du jo alltids oppsøke lege. Mer om dette vet jeg ikke, men så for en stund siden en interessant dokumentar på TVNorge om nettopp dette temaet hvor amerikanske kvinner brukte mye tid og penger fpr å fikse på dette.

Hvis du får gnagsår av sykkelsetet kan du jo kjøpe et polstret setetrekk, kanskje det hjelper. Var selv på en spinningtime i forrige uke og lurer på om jeg har det samme selv nå. Hvordan arter dine gnagsår seg? Går de fort over?? Behandler du de med noe eller bare venter du?

Håper svaret mitt hjalp deg litt..

Caramelle

Hei!

Først og fremst, det finnes ingen fasitsvar på hvordan kjønnsleppene skal se ut, vi er alle forskjellig og alt annet varierer jo i utseende så hvorfor ikke disse leppene også?!

Du er mest sannsynligvis helt normal nedentil, men hvis det plager deg kan du jo alltids oppsøke lege. Mer om dette vet jeg ikke, men så for en stund siden en interessant dokumentar på TVNorge om nettopp dette temaet hvor amerikanske kvinner brukte mye tid og penger fpr å fikse på dette.

Hvis du får gnagsår av sykkelsetet kan du jo kjøpe et polstret setetrekk, kanskje det hjelper. Var selv på en spinningtime i forrige uke og lurer på om jeg har det samme selv nå. Hvordan arter dine gnagsår seg? Går de fort over?? Behandler du de med noe eller bare venter du?

Håper svaret mitt hjalp deg litt..

Caramelle

Gnagsårene gikk bort i løpet av et par dager. Smurte ikke med noe spesielt, lot det bare være i fred.

Ellers har jeg gått til anskaffelse av en polstret sykkelbukse. Spinning timene er som natt og dag etter dette. Ingen tegn til gnagsår etter de to siste timene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...