Gå til innhold

det gjør vondt!

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg synest det gjør vondt å ha sex 2 mndr etter jeg fødte. Mannen min greier ikke å komme helt inn i meg før det virker veldig sårt og ubehagelig. Akkurat som om jeg er jomfru igjen. Vi har prøvd 3 ganger, og vi synest det går litt bedre for hver gang, men sist begynte jeg å små blø!

Vi greier altså ikke å gjennomføre et samleie, og det får meg nesten deprimert.

Jeg revnet lite under fødselen, hadde et par sting innvendig og i mellomkjøttet. Dette er grodd nå.

Mitt spørsmål er: Er det normalt at det gjør litt vondt de første gangene etter en fødsel? Vil dette rette seg opp igjen? og hva skyldes det at det er så sårt og at jeg begynte å blø litt.

Mannen min greier jo ikke å komme helt inn i meg før det blir trangt og vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45441-det-gj%C3%B8r-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...