Gå til innhold

Når man tror forholdet er godt og trygt

Anbefalte innlegg

Gjest men tar feil?

Den siste tiden har jeg og kjæresten hatt det helt utrolig godt sammen. Vi kom oss gjennom en tøff kneik for noen måneder siden, og etter dette har alt gått bra! Vi har vært storm-forelsket, og snakker om fremtiden sammen.

Så hadde vi en uforutsett krangle i dag.Den begynte , som vanlig, med en bagatell, men det kom ganske raskt frem at min kjæreste ikke har klart å legge alt fra den vonde tiden bak seg.

Han lot det hagle over meg med påminnelser av alle feilene jeg gjorde den perioden, hvor dumsnill han var som i det hele tatt ble hos meg, og la ut om at han fremdeles ikke har klart å kvitte seg med alt det stygge jeg en gang sa til ham.

Oppi alt glemmer han at vi var to om den vonde tiden, og at ikke en person kan få den fulle hele skylden.

Jeg vet nå ikke hva jeg skal gjøre.Jeg ble forferdelig såret av dette, og takler ikke at det rippes opp i ting som vi i utgangspunktet har lagt bak oss.

Ser ut til at vi får en ny vond runde nå. Eller kan dette løses på noen som helst måte?

Er litt redd nå, for du verden så feil man kan ta av hvordan man tror man har det med partneren... :-((

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...