Gå til innhold

Vurderer å ringe hans mor...

Anbefalte innlegg

Gjest kjæresten

Hei! :-)

i det siste har kjæresten min blitt fryktelig selvsentrert.han babler i vei om sine interesser og mange ganger "overkjører" han meg litt.

han sier ofte hvor høyt han elsker meg, men jeg føler vi er mer venner enn kjærester for tiden.

ikke noe i veien med sexlivet, altså, det er bare det at han sier ikke så mye kos til meg lenger.

Syns også han er blitt mer hissig, og lite tålmodig. småkrangler vi er det alltid jeg som har skylden. tror han har sagt unskyld en gang i løpet av de siste to måndene.ulikt ham.

han er lite villig til å høre på meg og mitt, og viser meg lite respekt.

han er gått fullstendig opp i denne ene interessen hans, og ser ikke at vi glir fra hverandre. enda jeg støtter hans interesse veldig og er interessert selv, så går det nå utrolig langt.

Jeg har, i bunn og grunn, merket en stor fornadring på ham den siste tiden.Og jev vet han er like gla i meg som før.

Har et godt forhold til hans mor, og vurderer ringe henne for å evt høre om hun har merket noen forskjell på ham - og om hun vet om hvordan jag kan takle problemet.Er det utrolig dumt av meg, eller kan det hjelpe litt å snakke med henne om det, tror dere?

Er det lurere å snakke med en venninne?

Hm, han har veldig god kontakt med sin mor, og de snakker om alt.

Dte må en forandring til her.

Hvis ikke ender det med at jeg går fra ham, til tross for at jeg elsker ham.

Jeg er forøvrig 25, og han er 28.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45454-vurderer-%C3%A5-ringe-hans-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det opp med moren hans???

Ehhh... Det må vel i så fall være hvis ALLE andre muligheter er prøvd ut (inklusive å forklare ham at du foretrekker at dere skiller lag framfor at det skal fortsette som nå).

Hvis han prioriterer "sin nye interesse" framfor deg, og ikke ser det som en katastrofe at dere skiller lag, så får det vel heller bare være (med mindre du altså kan få moren hans til å banke litt vett i hodet på ham)?

Hei!

Jeg føler med deg, men syns ikke du skal snakke med hans mor om det. Hva hadde du tenkt om han pratet med din mor om deg og deres problemer?

Flott at du har et godt forhold til henne, men som sagt, ikke fortell henne om det. Hvis noen skal innvie henne i deres problemer, er vel det hans rett som sønnen, og ikke din... Hva med å snakke med din mamma?

Lykke til!

Gjest kjæresten

Ta det opp med moren hans???

Ehhh... Det må vel i så fall være hvis ALLE andre muligheter er prøvd ut (inklusive å forklare ham at du foretrekker at dere skiller lag framfor at det skal fortsette som nå).

Hvis han prioriterer "sin nye interesse" framfor deg, og ikke ser det som en katastrofe at dere skiller lag, så får det vel heller bare være (med mindre du altså kan få moren hans til å banke litt vett i hodet på ham)?

Hei igjen, og takk for svar. Godt å lese! :-)

Jeg valgte, etter litt overveielse, å ikke ringe hans mor. Vurderte lenge å ringe min mor, men i bunn og grunn fant jeg ut at eneste løsning var å snakke med HAM. Var ikke det lurt egentlig? ;-)

Hadde en lang prat i går, og er veldig lettet i dag. Han ble takknemlig for at jeg sa tingene rett ut, og for at jeg kom rett til ham. Vi har funnet løsninger, og har virkelig fått "ordnet opp".

Og Bård? Jo, det hadde betydd mye å miste ham! Elsker ham, skjønner du. :-)

Nok en gang takk for svar.

Hei igjen, og takk for svar. Godt å lese! :-)

Jeg valgte, etter litt overveielse, å ikke ringe hans mor. Vurderte lenge å ringe min mor, men i bunn og grunn fant jeg ut at eneste løsning var å snakke med HAM. Var ikke det lurt egentlig? ;-)

Hadde en lang prat i går, og er veldig lettet i dag. Han ble takknemlig for at jeg sa tingene rett ut, og for at jeg kom rett til ham. Vi har funnet løsninger, og har virkelig fått "ordnet opp".

Og Bård? Jo, det hadde betydd mye å miste ham! Elsker ham, skjønner du. :-)

Nok en gang takk for svar.

Elsker ham? Høh... Kjærlighet er oppskrytt!! ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...