Gå til innhold

Du knuste og varmet hjertet mitt

Anbefalte innlegg

Gjest Lissmora

Du knuste hjertet mitt da du ble så sint og sa så mye urettferdig og sårende, igjen...

Du varmet hjertet mitt

da du lå på sofaen, holdt rundt meg og sa du var gla i meg selv om faren din var i stua

da du i natt tok et godt tak rundt meg i søvne og trykket meg inntil deg i den lille senga da jeg vred litt på meg og nesten falt på golvet

da du rakk ut hånda for å ta på meg før du dro, selv om noen satt ved siden av deg

da du tok initiativet til å ringe og ordne det med huset du vet

da du så på meg i kinomørket og lo sammen med meg

da du bød opp til vals midt på kjøkkengulvet

da du sa at alt skal ordne seg, at du ikke skal gjøre sånn mer... da vet jeg hva jeg vil...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45456-du-knuste-og-varmet-hjertet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

...aner vi konturene av en psykopat her?

nei, men et vanlig forhold!

Kjente meg så godt igjen i det du skrev der..

Det er vanlig at det svinger opp og ned i et forhold - og det er ikke alltid bare fryd og gammen.. men når man "finner hverandre igjen" er det så inderlig godt å ha han allikevel, selv om han irriterte vettet av deg for en liten stund siden... : )

Det er vanlig at det svinger opp og ned i et forhold - og det er ikke alltid bare fryd og gammen.. men når man "finner hverandre igjen" er det så inderlig godt å ha han allikevel, selv om han irriterte vettet av deg for en liten stund siden... : )

Kjempesvar Pricilla.

DET varmet meg :-)

• 2 uker senere...

Bare så synd mick-mack har rett....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...