bds Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei, jeg har vært sammen med en jente i omtrent én måned nå, og lørdag natt skjedde noe forferdelig .. leiligheten hennes brente ned. Hun kom seg heldigvis uskadd fra det. Jeg skjønte noe var gale, for jeg prøvde å kontakte henne hele lørdagen og søndagen uten å få svar .. og i dag fikk jeg melding om hva som hadde skjedd. Prøvde å ringe men hun ville ikke ta den .. Hun skrev at hun trengte tid til å komme over dette, noe jeg selvfølgelig forstår .. og at hun kom til å reise hjem til familien om et par dager .. og at det kunne ta en god stund før jeg hørte noe fra henne igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst å støtte henne, men det virker som om hun har mest lyst å være alene .. eller iallefall ikke med meg (utifra det hun skrev i meldingen) .. Jeg skrev tilbake at jeg skjønte hun trengte tid til å komme over dette, at jeg tenkte på henne, og at hvis hun trengte en å snakke med kunne hun ringe meg nårsomhelst på døgnet ... Har lyst å kjøre oppom og snakke med henne før hun drar hjem .. Men føler kanskje at jeg trenger meg på da .. Hun bor i huset til forsikringsselskapet nå, jeg vet ikke hvor det er ... Vet ikke hva jeg skal gjøre, det er bare så utrolig trist og så kan jeg ikke gjøre noe ... og jeg har ikke lyst at vi skilles uten at jeg får sagt farvel.. hvis dette blir et farvel da .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45469-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei! Det virker som om du virkelig er glad i denne jenta! Men det høres ut som hun trenger litt tid på seg til å komme over sjokket over at leiligheten hennes brant ned. Du burde gi henne denne tiden. Ring eller send meldinger en og annen gang ( ikke annenhver dag!) og når hun er klar møter hun nok deg igjen. Hvis ikke så er hun nok desverre ikke interessert i deg...etter som jeg ser det. Men...gi henne tid , det verste jenter vet er masete gutter. (Det er i alle fall det verste jeg vet...) Det glelder å finne grensen på sjarmerende interesse og mas. Men det er vel forskjellig fra jente til jente hvordan det oppleves. Håper du ble noe klokere.... Det ordner seg sikkert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45469-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-171687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hun har nok fått sjokk etter det som skjedde. I krisesituasjoner reagerer vi alle ulikt. Det som er viktig her at du stiller opp for henne og det på hennes premisser den første tiden, føler hun ikke for å prate ikke ha kontakt så ikke press henne. Det som er viktig er å få frem at du er der for henne når hun ønsker og stiller opp for henne. Hva med å tilby din hjelp til evt. praktiske ting? Send sms med jevne mellomrom og fortell at du bryr deg om henne. Kanskje kan du sende et brev evt. en blomsterbukket med hilsen hjem til hennes foreldre? Etter hvert som tiden går og hun blir "seg selv" igjen vil hun huske at du stilte opp for henne da hun var langt nede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45469-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-172511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.