Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Myralfen

Jeg har hatt et forhold til en jente i 2 år nå. Vi bor langt ifra hverandre. Det var for et halvt år siden slutt mellom oss(3mnd). Vi ble enige om og sette en strek og starte på nytt. I perioden da det var slutt mellom oss traff jeg en annen jente for en one nights stand og hun hadde hatt kontakt med en del andre gutter. Vi Jeg liker henne veldig godt men vi har konflikter på alt.Blandt annet at jeg ikke kan elske henne når jeg var med en annen jente. Grunnen til det var at hun ofte ringt og sa at hun datet andre. Jeg ga opp. Skal vi diskutere en sak på telefon så slenger hun på telefonen straks hun ikke har noe svar og komme med. Kan ringe opp meg 30 ganger på en kveld og bare si korte komentarer som at jeg har stygg kropp og ikke er bra i sengen osv, og legge på før jeg får sagt noen. Jeg har ingen jentevenner men om jeg prater med en jente så er hun sikker på at jeg er interisert i henne og kaller de jentene jeg prater med for horer. Selv har hun masse guttekompiser som hun prater med. Når vi er sammens kan hun få raseriutbrudd der hun slår etter meg og knuser saker og spytter etter meg. Hun kan gå på en fest uten meg der det er gutter men og jeg gjør det blir det bråk. Har masse liknende eksempel der hun gjør saker som jeg ikke kan. Hun sier at jeg ikke gir henne nok kjærlighet. Får hun ikke nok oppmerksomhet fra meg når vi er iblant folk blir hun straks sur. Jeg er kankje litt slik at jeg ikke er den som holder mest i hånden osv. Men det gjør det ikke bedre av at vi aldri kan få avsluttet en diskusjon. Jeg klarer heller ikke å vise riktig kjærlighet om vi bråket for to min sider og det ikke er løst. Kan jeg ha fått henne til å miste kontrollen. Er det en normal reaksjon og skrike og slå osv. Hva kan jeg eller bør jeg gjøre i en slik situasjon???????????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45568-konflikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare en ting du kan gjøre her. STIKK!

Faen for et kvinnemenneske.

Enkelte greier kan man kjenne seg igjen i her, og det er f.eks. ikke galt å ha sex med en annen når det er slutt mellom dere i 3 mnd. Ærlig talt... YOU WERE ON A BREAK!

Det er noe enhver idiot forstår.

Også slåinga og spytting da.. Ærlig talt.

Slik sjalusi sier nok også mye om henne. Hun er garantert utro! "På seg selv kjenner man andre", er et godt ordtak.

Og det å psyke deg ned på den måten hun gjør når hun ringer og forteller deg om din stygge kropp? Jeg har ikke hørt på makan..

Huff huff huff...

Stikk, og sår henne gjerne litt i prosessen. Hun fortjener det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45568-konflikt/#findComment-172028
Del på andre sider

Gjest different

Det er bare en ting du kan gjøre her. STIKK!

Faen for et kvinnemenneske.

Enkelte greier kan man kjenne seg igjen i her, og det er f.eks. ikke galt å ha sex med en annen når det er slutt mellom dere i 3 mnd. Ærlig talt... YOU WERE ON A BREAK!

Det er noe enhver idiot forstår.

Også slåinga og spytting da.. Ærlig talt.

Slik sjalusi sier nok også mye om henne. Hun er garantert utro! "På seg selv kjenner man andre", er et godt ordtak.

Og det å psyke deg ned på den måten hun gjør når hun ringer og forteller deg om din stygge kropp? Jeg har ikke hørt på makan..

Huff huff huff...

Stikk, og sår henne gjerne litt i prosessen. Hun fortjener det!

Gutter og jenter tenker forskjellig. gutter tenker mer sex, jenter tenker mer kjærlighet. en jente har vanskeligere for å ha sex bare for å ha sex, hun blander ofte inn kjærlighet. En gutt kan svært fint ha SEX BARE FOR Å HA SEX! Så gutter: Når et kjærlighetsforhold er over, ikke tenk på et sexforhold med jenten, da vil du få problemer, ta deg heller en ny jente hver helg og få aids, slik at vi får uttryddet alle de teite guttene, slik at vi sitter igjen med de få men greie guttene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45568-konflikt/#findComment-172033
Del på andre sider

Gutter og jenter tenker forskjellig. gutter tenker mer sex, jenter tenker mer kjærlighet. en jente har vanskeligere for å ha sex bare for å ha sex, hun blander ofte inn kjærlighet. En gutt kan svært fint ha SEX BARE FOR Å HA SEX! Så gutter: Når et kjærlighetsforhold er over, ikke tenk på et sexforhold med jenten, da vil du få problemer, ta deg heller en ny jente hver helg og få aids, slik at vi får uttryddet alle de teite guttene, slik at vi sitter igjen med de få men greie guttene.

Var det et svar til meg eller Myralfen?

Du svarte vel uansett ikke mye på det fyren spurte om, eller syntes du hun jenta som er beskrevet over her hørtes fornuftig ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45568-konflikt/#findComment-172036
Del på andre sider

Var det et svar til meg eller Myralfen?

Du svarte vel uansett ikke mye på det fyren spurte om, eller syntes du hun jenta som er beskrevet over her hørtes fornuftig ut?

Jeg er helt enig med -SierDuDet. Den jenten må ha store psykiske problemer. Fortell henne at hvis hun ikke er fornøyd med deg som du er, så kan hun bare stikke. (hvis du er interresert i å beholde henne da).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45568-konflikt/#findComment-172271
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myralfen

Når en tenker tilbake på ting som har hent, så er det ofte slik at en husker det fine tingene. Jeg har hele tiden håpet på at det skal bli bra og har kankje et lite håp om det fortsatt. Synes også synd på henne for som idag fikk jeg et brev der hun skriver at hun elsker meg, men at det ikke går pga at jeg ikke gir henne nok kjærlighet. Et fint kort med tussi du vet. Vet ikke riktig om jeg skal svare på det eller bare la det gå, for ellers er vi vel igang igjen med enveis komunikasjon. Vanskelig iallefall da jeg ser gode ting i henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45568-konflikt/#findComment-172456
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...