Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff! Tror ikke det blir så mye mer misjonær på meg. I går når vi hadde sex gikk det i misjonær med sine variasjoner. Nå går jeg rundt med et gnagsår på ryggen som svidde som et helvete når jeg skulle dusje. Og det er ikke første gangen jeg har fått "småskader" av misjonæren. Det er ikke så lenge siden jeg gikk med et svært blåmerke på ryggen som var så vondt at jeg ikke kunne sitte inntil ryggen på stoler og sånn.

Til alle nybegynnere: misjonærstilling er farlig!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45583-misjon%C3%A6r-med-besv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hmmm, lurer fælt på hvordan du blir knullet. Blir du skøvet frem og tilbake så kraftig at du får gnagsår?? Da kan han i tilfelle ta det litt roligere kanskje?

Ute i robåt på fjorden, det var alternativ for unge i gamle dager. Ikke så lett å overraske noen da, (men lettere å raske over?). Da blei det blåmerker og gnagsår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...