Gjest Jomfru Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har kommet i kontakt med ei jente jeg tidligere gikk i samme klasse med i ungdomsskolen. Mens jeg fremdeles er jomfru og dydig (blæh!) så har visstnok hun levd et litt "på kanten" liv frem til nå (vi er begge 22). Vel, senest i dag (traff henne på butikken) spurte hun meg om jeg ikke kunne ringe henne. Selv syntes jeg hun er veldig søt, men jeg er ikke forelsket i henne. Er egentlig ikke forelsket i noen for tiden (deprimerende!)... Men jeg kommer til å ringe henne snart for å spørre om vi skal ta en kaffe eller noe. Og dersom det mot absolutt alle formodninger skulle bli til at vi etterhvert finner tonen m/alt som følger med, hvordan skal jeg håndtere ett evt. samleie?! Hvor "på kanten" hun har levd vet jeg ikke, men ser ikke bort ifra at det inkluderer ymse sex-partnere. Nå gjør forsåvidt ikke *det* meg noe videre, men har ikke akkurat lyst til å ligge med ei jente som bærer med seg ulumskheter som vil få snoppen min til å falle av. Så hvordan skal jeg bringe noe sånt på banen? "Du har vel ikke herpes vel?"??! Kan jo ikke si noe sånt da! Og ville det ikke mottas ganske negativt om jeg hadde foreslått blodprøve? Også én ting til; I forbindelse med at jeg er *veldig* usikker med tanke på første samleie, så har jeg veldig gjerne lyst til å lese om andres første samleier og hvordan de opplevde det. Hvordan gikk det for seg? Klønet dere veldig eller? Positiv eller negativ opplevelse? etc... Hilsen en bekymret... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Okei... Det var ikke dette du ba om, så jeg får vel begynne med å be om tilgivelse... :-) Men altså: Hvorfor i all verden vil du debutere seksuelt med ei jente du ikke er forelska i, og som du er utrygg på på flere måter? Tenker her både på usikkerhet mhp. smitte og usikkerhet (vil jeg tro) i forhold til hvor "forståelsesfull" hun vil være overfor deg som debuterer. Ikke at jeg er tilhenger av å vente til man har gifta seg, men på den annen side så må man vel også kunne si at "Du får det du ber om" hvis du velger å debutere på denne måten. Dette KAN bli bra (selvsagt), men planen har vel også en del ingredienser i seg som peker i andre retninger....? Det minste du (etter mitt syn) bør forsikre deg om, er i hvert fall at du gir FULLSTENDIG blaffen i om debuten blir "vellykket" eller ikke. Eller sagt på en annen måte: Du må ha den instillingen at dette kommer til å være vellykket (for deg) UANSETT hvor "profesjonelt" du klarer å få det til. Etter mitt syn har ikke "profesjonalitet" så forbasket mye å gjøre i ei seng uansett (sex skal etter min smak handle om lek og improvisasjon), men her kan vi jo alle være forskjellige. Nåvel - dette var bare et synspunkt blant mange. Mvh, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/#findComment-172154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Når det gjelder "uhumskheter" - ett ord; KONDOM! Bruk ALLTID kondom med en ny sexpartner. Det er ganske enkelt ikke verdt det når det plutselig svir som f... når du tisser. "..............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/#findComment-172181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 min første gang, joda, det begynte bra, men da vi kom dit at han hadde fått på seg dongen, så fikk han den ikke inn for han hadde en altfor svær en!! :-( Så jeg er fortsatt jomfru, over ett år senere...........................................snufs............. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/#findComment-172185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jomfru Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Okei... Det var ikke dette du ba om, så jeg får vel begynne med å be om tilgivelse... :-) Men altså: Hvorfor i all verden vil du debutere seksuelt med ei jente du ikke er forelska i, og som du er utrygg på på flere måter? Tenker her både på usikkerhet mhp. smitte og usikkerhet (vil jeg tro) i forhold til hvor "forståelsesfull" hun vil være overfor deg som debuterer. Ikke at jeg er tilhenger av å vente til man har gifta seg, men på den annen side så må man vel også kunne si at "Du får det du ber om" hvis du velger å debutere på denne måten. Dette KAN bli bra (selvsagt), men planen har vel også en del ingredienser i seg som peker i andre retninger....? Det minste du (etter mitt syn) bør forsikre deg om, er i hvert fall at du gir FULLSTENDIG blaffen i om debuten blir "vellykket" eller ikke. Eller sagt på en annen måte: Du må ha den instillingen at dette kommer til å være vellykket (for deg) UANSETT hvor "profesjonelt" du klarer å få det til. Etter mitt syn har ikke "profesjonalitet" så forbasket mye å gjøre i ei seng uansett (sex skal etter min smak handle om lek og improvisasjon), men her kan vi jo alle være forskjellige. Nåvel - dette var bare et synspunkt blant mange. Mvh, Vel, til å begynne med må jeg jo si at jeg tror du misforstod innlegget mitt. Jeg har normalt ingen interesse og har aldri hatt noen interesse for å ligge med ei jente dersom jeg ikke er forelsket i henne. Og jeg mente ikke at vi *kommer* til å hoppe i høyet allerede første dag/kveld vi er ute, for det vet jeg like godt som deg ikke kommer til å skje. Derimot kan det jo være at vi finner tonen *etterhvert*, og... øh... "ting" skjer. Jeg er jo klar over at man skal selvsagt bør bruke kondom, men hvordan bør man bringe et tema som kjønnssykdommer på bane uten å såre jenta? Men så til en hypotetisk situjasjon; Sett at jeg fikk tilbud av ei jente og jeg *ikke* var forelsket i henne (dette har skjedd et par ganger tidligere) og jeg bestemte meg for å gjennomføre mitt første samleie med vedkommende, så er det ikke tanken på om samleiet var vellykket for *meg* som hadde kvernet mest i hodet, men snarere jenta som jeg lå med. Jeg vil anta at jeg antakeligvis hadde brydd meg mer om å gjøre henne fornøyd enn meg selv. Jeg har jo for lengst innsett det at det er "drittsekkene" som får jentene her i verden, og det plager meg til tider at jeg skal være så overdrevet galant. Skremmer jo som regel vannet av jenter før de får sjans til å bli kjent med meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/#findComment-172499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panzer Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Vel, til å begynne med må jeg jo si at jeg tror du misforstod innlegget mitt. Jeg har normalt ingen interesse og har aldri hatt noen interesse for å ligge med ei jente dersom jeg ikke er forelsket i henne. Og jeg mente ikke at vi *kommer* til å hoppe i høyet allerede første dag/kveld vi er ute, for det vet jeg like godt som deg ikke kommer til å skje. Derimot kan det jo være at vi finner tonen *etterhvert*, og... øh... "ting" skjer. Jeg er jo klar over at man skal selvsagt bør bruke kondom, men hvordan bør man bringe et tema som kjønnssykdommer på bane uten å såre jenta? Men så til en hypotetisk situjasjon; Sett at jeg fikk tilbud av ei jente og jeg *ikke* var forelsket i henne (dette har skjedd et par ganger tidligere) og jeg bestemte meg for å gjennomføre mitt første samleie med vedkommende, så er det ikke tanken på om samleiet var vellykket for *meg* som hadde kvernet mest i hodet, men snarere jenta som jeg lå med. Jeg vil anta at jeg antakeligvis hadde brydd meg mer om å gjøre henne fornøyd enn meg selv. Jeg har jo for lengst innsett det at det er "drittsekkene" som får jentene her i verden, og det plager meg til tider at jeg skal være så overdrevet galant. Skremmer jo som regel vannet av jenter før de får sjans til å bli kjent med meg. Hør, hør... Ville bare si meg enig i "drittsekk"-uttrykket. Jenter skjønner ikke sånnt før de er rundt 30. Vi "kjedelige, følsomme gutta" får vente til da :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/#findComment-172731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileyCili Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Dette vil kanskje høres litt rart ut, men jeg er ei jente på 16 år som har tatt en del jomfrudommer=) (ikke altfor mange, da) Det går jo rimelig greit hvis hun vet om at du er jomfru, og at dette blir din første gang. Jeg føler meg beæret hvis jeg får ta noens jomfrudom. Det eneste jeg ser på som et problem da, er at de ikke kan så mye fra før av, men hvis dere likevel ikke skal være i et langt forhold etterpå, så... Slapp av og ikke tenk at du ikke får dette til! Spør deg fram, hun forklarer deg nok gjerne hvor hun vil ha deg=) lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/#findComment-172753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Vel, til å begynne med må jeg jo si at jeg tror du misforstod innlegget mitt. Jeg har normalt ingen interesse og har aldri hatt noen interesse for å ligge med ei jente dersom jeg ikke er forelsket i henne. Og jeg mente ikke at vi *kommer* til å hoppe i høyet allerede første dag/kveld vi er ute, for det vet jeg like godt som deg ikke kommer til å skje. Derimot kan det jo være at vi finner tonen *etterhvert*, og... øh... "ting" skjer. Jeg er jo klar over at man skal selvsagt bør bruke kondom, men hvordan bør man bringe et tema som kjønnssykdommer på bane uten å såre jenta? Men så til en hypotetisk situjasjon; Sett at jeg fikk tilbud av ei jente og jeg *ikke* var forelsket i henne (dette har skjedd et par ganger tidligere) og jeg bestemte meg for å gjennomføre mitt første samleie med vedkommende, så er det ikke tanken på om samleiet var vellykket for *meg* som hadde kvernet mest i hodet, men snarere jenta som jeg lå med. Jeg vil anta at jeg antakeligvis hadde brydd meg mer om å gjøre henne fornøyd enn meg selv. Jeg har jo for lengst innsett det at det er "drittsekkene" som får jentene her i verden, og det plager meg til tider at jeg skal være så overdrevet galant. Skremmer jo som regel vannet av jenter før de får sjans til å bli kjent med meg. Skjønner omternt hva du mener, tror jeg. Et par kommentarer likevel: Hvis dere "finner tonen", så bør vel denne "tonen" handle om noe mer enn at dere blir kåte på hverandre? I hvert fall kan jeg ikke skjønne annet enn at det er det du innerst inne mener/ønsker/håper selv også: At dere skal kunne snakke ærlig og åpent om både det å debutere og det å bruke prevensjon (og da ikke bare for å forhindre graviditet). Argumentet "Du behøver ikke bruke kondom, for jeg bruker p-piller" er et dårlig argument. I homsemiljøet (som jeg kjenner best) er det faktisk et fullstendig irrelevant argument. Det du skriver om å være optatt av at HUN skal ha det bra, er på mange måter oppskriften på at dette IKKE skal bli spesielt enkelt og vellykket. Du plasserer deg selv i rollen som "gentleman" - den som skal yte/gi/betjene/sjarmere/oppvarte/"you name it" - og får selvsagt også det du ber om: En kveldsjobb (som "gentleman") snarere enn en erotisk opplevelse (som jomfrugutt). Og ja: Jeg skjønner på én måte frustrasjonen din over at jentene synes å foretrekke "drittsekkene" framfor en "gentleman", men må på den annen side også si at medfølelsen ikke er uendelig stor i og med at det er du selv som velger en slags "martyrrolle". Er du sikker på at ikke noe av grunnen til at du velger denne tilnærmingsmåten er redselen for at du skal "dumme deg ut"? Tenker her på at det kan føles nokså ubehagelig å tenke på en situasjon der du viser veldig tydelig at du har lyst på sex, for så å oppleve å bli avvist. Da kan det jo være mer behagelig å velge å IKKE antyde slike ting (men kanskje heller håpe at HUN skal ta initiativet, eller at ting skal skje "av seg selv" etter en (god) stund?).... Kanskje en del av løsningen handler om å tørre å ta sjansen på å bli avvist og såret? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/#findComment-177261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisspia Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Bruk regnfrakk og få henne til å sette seg på deg da vel! Da er det bare for deg å ligge der og se deilig ut, og ta litt på henne ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45600-lite-erfaring-men-lysten-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re/#findComment-177269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.