Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bertelura
Skrevet

Har nylig avsluttet et 7 års forhold, og har begynt å kikke på andre. Men jeg synes det virker skummelt å ha sex med andre, har kun hatt min x på alle disse årene! Håper ikke "første gang" blir som aller første gang... Jeg føler meg nervøs ved tanken, men samtidig ser jeg frem til et sexliv. Noen som vil dele sine erfaringer? Ble det helt miss?

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Ha-ha, kjenner meg igjen i det der. :-)

Du må nok nesten regne med at det blir som aller første gang igjen. Kjempenervøst, og spennende, syntes jeg det var.

Skrevet

Det gjelder vel kanskje for hver gang man skal ligge med en ny person.. hvertfall hvis det er en man liker veldig godt.

Skrevet

Var i samme situasjon som deg for noen år tilbake, og lurte også på det samme. Men for meg var det ikke noe problem. Slikt sitter som regel bare i hodet.

Lykke til :-)

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...