Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om jeg kan få sette i gang fødselen ca 14. dager før termin.

Grunnen er at jeg mistet min datter da morkaken løsnet i uke 34.

Jeg har snakket med en gynekolog og han sa: Du bør vel kanskje få sette i gang fødselen - det er jo belastende å gå lenge for deg..

Jeg vet at dersom jeg spør om keisersnitt vil jeg antakelig få det. Men jeg vi fortsatt føde vaginalt.

Jeg er veldig opptatt av dette, Vil kanskje roe meg ned dersom jeg vil få dette. Er 15,5 uker nå.

Jeg vet ikke helt hva helsepersonell føler, derfor spør jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45642-sette-igang-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker att det är rimligt att sätta igång din förlossning, 2 veckor före termin, med tanke på dina tidigare upplevelser. Detta är ett bättre alternativ än att gjöra ett kejsarsnitt, då du önskar att föda vaginalt. Har du ett datum att förhålla dig till, så kanske det kan gjöra att du känner dig trygg. Jag har erfarenhet av kvinnor som varit i din situation och fått en liknande planläggning av förlossningen. De har varit mycket nöjd efteråt.känn efter om detta är rätt för dig. Bestämm sedan upplägget med din doktor. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...