Blomsterfluen Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) prøvesvar: U-hemoglobin (semikvantitativt) patologi resultat: + u-glu resultat: normalt (negativ) u-pro resultat: normalt (negativ) u-nitritt resultat: normalt (negativ) u-leukocytter (semikvantitativt) patologisk resultat: +. blod erytrocytter resultat: 5,7 normalverdi: 3,9-5,2. kan dette bety hjertesvikt selvom jeg var å sjekka hjertet på alle mulige måter, i 2018? eller nyrekreft? Endret 27. august 2020 av Blomsterfluen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 3 timer siden, Blomsterfluen skrev: prøvesvar: Aner ikke hva noe av det betyr, men er vel best å la leger vurdere slikt, legen din har vel fått disse resultatene og vil vel kalle deg inn om han mener det er farlig ? Anonymkode: fce7d...58c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Hjertesvikt tyder det ikke på, men du har blod i urinen. Hvorfor du har det, må legen din finne svar på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 9 minutter siden, ISW skrev: Hjertesvikt tyder det ikke på, men du har blod i urinen. Hvorfor du har det, må legen din finne svar på. ok. jeg ba personalet om å spørre legen om hva vi sjal gjøre videre. kan blod i urinen bety kreft? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 23 minutter siden, Blomsterfluen skrev: ok. jeg ba personalet om å spørre legen om hva vi sjal gjøre videre. kan blod i urinen bety kreft? Om prøven var tatt under eller like etter mens kan svaret ligge der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 6 minutter siden, Ekstra skrev: Om prøven var tatt under eller like etter mens kan svaret ligge der. den ble tatt ca 18 dager før jeg skal få mensen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 5 timer siden, Ekstra skrev: Om prøven var tatt under eller like etter mens kan svaret ligge der. kan blod i urinen utenfor mensperiode, bety kreft, eller covid 19? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Akkurat nå, Blomsterfluen skrev: kan blod i urinen utenfor mensperiode, bety kreft, eller covid 19? Skriv ned alt du lurer på på en lapp, og ta den med til legen neste gang. Anonymkode: cda7b...685 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.