Gå til innhold

Barbering, for n'te gang

Anbefalte innlegg

Gjest sjenert idag

Jeg ser at mange her skriver at de røde prikkene man får etter barbering forsvinner etter en stund. Derfor har jeg bestemt meg for å prøve igjen i en periode.

Så dere som vet: Hvor lang tid tar det ? Mens jeg venter på at det skal bli bedre, hvor ofte barberer jeg da ? Nå har jeg tatt annenhver dag i en uke, og det er ille, jeg klør som besatt. Hvis jeg venter til det er bra igjen, vil jeg ikke da måtte begynne fra scratch igjen ? Noen som forstår hva jeg mener ?

Jeg smører med aloe vera gelé. Andre gode forslag ?

* klør som besatt *

Anti-barberere kan spare seg spydige kommentarer. Jeg må gjøre noe til sommeren uansett, ellers er bikini utelukket. Det vokser jo nedover lårene også, halvveis til knærne (overdrivelse).

* klør enda litt mer *

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45662-barbering-for-nte-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,jeg har samme problemet.Men har erfart at det er bedre med mild hårfjærningskrem enn høvel.Problemet er bare at ikke håret forsvinner,hehe..Og også viktig at når man bruker høvel at det er nytt blad,og bruke mild shavegel.

Å barbere på de allerede røde og betente prikkene er vel bare å gjøre det værre?

Jeg syns det er helt forferdelig.

Barbermaskin gjør vel heller ikke saken bedre,har jeg erfart ihvertfall

Følger spent med om det kommer noen gode råd..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45662-barbering-for-nte-gang/#findComment-172768
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...