AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Hei, har hatt en muskelknute mellom ryggraden og skulderbladet på venstre side i over 1 år nå. Det er mildt ubehagelig. I starten kjentes det mer ut som kribling, at noen kilte meg der eller som om det lå en hånd oppå det punktet og det var heller ikke konstant. Nå er det mer ubehagelig og mer konstant. Kjenner det spesielt om morgenen. Jeg har prøvd å tøye og strekke flere ganger, men får liksom ikke til å strekke ut akkurat den delen. Og jeg kjenner den stråle til nakken og til skulderen min Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt den for det går jo ikke vekk av seg selv. Drar jeg til fastlegen min med det? Drar jeg til kiropraktor? Drar jeg til massør? Anonymkode: bbb08...712 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/456815-plagsom-muskelknute/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.