Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei! for å jøre en historie kort.det er blitt slik at jeg har blitt gla å forelsket i venninna mi sin eks.de var i lag i ca 3 år. i sluttn var han veldi lei henne.hun er en vanskellli peson i utgangspunktet. Etter at det e blitt slutt har han begynt å ta kontakt med meg som tiliere(før venninna mi ble i lag m han) han viser meg mye av seg selv, å jeg vet han liker meg veldi.jeg har sakt til han at jeg ikke vil ødelegge noe forhold me venninna mi.men nu føler jeg det annerledes.jeg er forelska.bør jeg satse?skal jeg satse på det hjertet mitt sier? venninna mi har jeg ikke så mye kontakt med som tiliere.det va tiliere da vi var små jeg hadde mye kontakt med henne..

jeg vet om jeg hadde innledet et forhold til han vill jegmiste mye tillit å kanskje vennskap hos mange venniner(felles av oss 2).men føler likevell at jeg ikke har den kontakten med dem som tiliere, siden jeg har flyttet til en annen plass for å gå skole.har i tillegg fått nye venner der. der jeg bodde tiliere er i en liten bygd med ca 20000innbyggere, men er der ofte enda i ferier.

hva hadde dere gjort....sjangsen kan jo gå fra meg en gang.jeg vet vi passer perfekt i lag....tusen takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45759-tips-i-en-vanskeli-situasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...