Gå til innhold

Hvordan funker egentlig analsex?

Anbefalte innlegg

Gjest jennie

Men det er jo gjennom anus vi driter da, har du ikke fått med deg det??

og det er gjennom tissefanten din din du tisser,vi snakker ikke om urinsex fordet gjør vi vel?

Jeg respekterer at du ikke liker analsex,men hvorfor rakke ned på det som andre synes er godt?

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trb

26

• favn

15

• Ulv I Faarikaal

10

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest (ikke undertegnet)

og det er gjennom tissefanten din din du tisser,vi snakker ikke om urinsex fordet gjør vi vel?

Jeg respekterer at du ikke liker analsex,men hvorfor rakke ned på det som andre synes er godt?

til opplysning så sitter ikke urinrøret til jenter midt inne i vagina, men fremfor, at guttens urinrør er i penis er slik naturen er, og jeg tror faktisk penis er ment som noe sexuelt likevel, eller er det feil? Hvilke argumenter finnes for at anus er ment å brukes i sexuell øyemed?

Du må ha et merkelig, og nesten smånevrotisk forhold til at andre mennesker tar avstand fra dine preferanser...

Jeg er alldeles ikke kristen, skjønner du virkelig ikke du at det finns alminnelige folk med et spennende sexliv, men som syns at sex som inkluderer avføringsutløpet er noe forbannet griseri, og derfor syns det er nødvendig og riktig å forfekte sitt syn på det? Man trenger da for faen ikke være kristen for det?

Denne tråden startet IKKE med spørsmål om hva hver enkelt mener om analsex! Det var bl.a. spørsmål om hva menn synes er så spesielt med det. Da blir det helt feil at slike meningsdiktatorer som deg benytter enhver anledning til å spre sitt negative syn på ting. Jeg har ingen problemer med at et fåtall ikke liker mine seksuelle preferanser, og det har jeg heller aldri kritisert dem for!

Det jeg kritiserer dem ( og deg) for, er at de ikke kan la andre folk ha sine "greier" i fred. Man trenger da for faen ikke bli kritisert for å mene det??!!

Hvorfor svarer du slik du gjør på et ærlig spørsmål om hva som gjør noe spennende? Jeg synes du er fullstendig syk i hodet, men dere blir vel hjernevasket på menighetsrådsmøtene!

Etterhvert fikk du større trang til å utforske nye ting... Etterhvert som potensen ble dårligere og det ble vanskeligere å få det til? Kanskje det hadde vært fortsatt spennende med vanlig sex hvis du hadde hatt litt mere fantasi på det området? Å påstå at slik type sex du bedriver er normalt reagerer jeg sterkt på. Er klar over at mange gjør det, men det blir ikke noe mer normalt for det. Det bare viser litt hvor syk sexualiteten begynner å bli. Hvor mange pedofile finnes det feks? Snart er vel det legitimt og, for det er jo det de tenner på. Er klar over at det da ikke innebærer samtykkende voksne, men de pedofile driter jo i det, siden de kun er ute etter sine kick. Jeg tror det er viktig å sette ned foten på hva som er normal sunn sexualitet, før det blir krysset noen altfor store grenser, og det ikke er noen vei tilbake. Et voksent menneske med normal fantasi burde ikke ha noen problemer med å ha spennende sex uten å bedrive slikt.

Når alt det her er sagt, så hadde jeg syntes det var mye mer ok at du og andre drev med anal sex og wet sex uten å på død og liv måtte fortelle det til alle og enhver. Det kunne foregått bak lukkede dører. Men din trang til å hele tiden og måtte legitimisere det og si at det er naturlig og vanlig plager meg, for det er nemlig ikke det, og jeg mener seriøst at det aldri burde bli det heller. Forstår du hvor jeg vil hen? Å skulle gjøre sånn adferd til vanlig adferd er ikke bra, for hvor skal grensen gå da, den vil jo bare bli flyttet lengre og lengre, og plutselig er alt lov... (At folk faktisk driver med det er en ting, sant? Men å kalle det vanlig adferd er feil.)

Here we go again...

Trangen til å utforske ting har neppe noe å gjøre med potensen og mangel på det. Uten at jeg kjenner til det, ser jeg for meg at når potensen forsvinner, forsvinner også evnen til å ha sex. Har jeg rett eller ikke?

Hva er forøvrig din definisjon av "vanlig sex"?

Å blande pedofili inn i en slik debatt er helt bak mål, og et skjønner du også hvis du vil. Men ja; det er vanlig med denne sammenblandingen.

"Når alt det her er sagt, så hadde jeg syntes det var mye mer ok at du og andre drev med anal sex og wet sex uten å på død og liv måtte fortelle det til alle og enhver. Det kunne foregått bak lukkede dører."

Ok; så vi som driver med slikt skal ikke få snakke om det pået slikt forum? Står det noen steder hva slags temaer man IKKE skal snakke om her inne? Akkurat som de som driver "vanlig sex" drives også slikt bak lukkede dører. Jeg forteller det ikke til "alle og enhver", men svarer på spørsmål der temaet kommer opp, og jeg har også for leeeenge siden skrevet et innlegg hvor jeg spurte om andre hadde erfaring med weysex. Bl.a. fikk jeg slike svar som du kommer med her, og som var totalt uinteressant.

Hvem mener du skal sette grensene for seksuell adferd? En slags norsk utgave av Taliban som bestemmer over privatlivet til folk? Hvis det plager deg at noen her inne diskuterer "motbydelige" ting, hvorfor leser du da de trådene?

Herregud menneske....vi prater altså om rasshølet til folk!! Der avføringen, eller møkka, kommer ut, hører du????

Det må være fullt lovlig å forfekte det motbydelige og grisete i det hullet som en del av et sexliv!

Jeg skjønner at du har en nesten smånevrotisk samvittighetsfølelse til at du driver med dette, men kom ikke derfor og forlang at andre skal legitimere slikt!

Hvorfor er alle som driver med slikt "smånevrotiske" i dine øyne? Jeg synes du er panisk og ikke liker at andre mennesker har andre preferanser enn deg. Få deg en partner, eller bytt ut den du har. Kanskje du da vil få øynene opp for alt det spennende sex innebærer. Nå er klokka snart to, og bedehuset åpner vel 16?

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Når jeg spurte dette spørsmålet håpet jeg å få svar på hvordan analsex FUNKER, ikke hvem som er imot det og hvor sykt de synes det er, eller hvem som synes det er greit o.s.v.

Dere tar jo helt av!!!

Jaja, men takk i alle fall til dere som har svart på det jeg spurte om=)

*vi prøver videre*

Du får det ikke som du vil ha det her, aldri. Jeg har prøvd å styre hva som skal drøftes, men noen forandrer alltid på overskriftene og diskuterer alle andre ting, et par stykker utmerker seg stadig. Det hele blir ofte helt kaos og lite morsomt/interessant. Egoismen tar helt over og respekt er helt fraværende hos noen.

For det første: Hva får deg til å tro at det kun er menn som synes det er opphissende med analsex?

Det var faktisk jeg som tok initiativ til analkos med min tidligere kjæreste.

Liker man det så liker man det,gjør man det ikke så lar man det være!

Det er en kjent sak at gutter har en meget erogen sone "inni der" og typen min hadde veldig stort utbytte av min kreative dildolek der nede :) Og for jenters del er det vel det samme som vagina: Utrolig hva som kommer inn bare man slapper av :)

For noe forbannet sprøyt! De av oss menn som har noe erogent i rasshølet, må være i fåtall! Slutt og generaliser, fordi om du har vært borti en særing!

Du får det ikke som du vil ha det her, aldri. Jeg har prøvd å styre hva som skal drøftes, men noen forandrer alltid på overskriftene og diskuterer alle andre ting, et par stykker utmerker seg stadig. Det hele blir ofte helt kaos og lite morsomt/interessant. Egoismen tar helt over og respekt er helt fraværende hos noen.

Helt enig med det du skriver! Det er merkelig at når folk stiller konkrete spørsmål, kommer det en masse svar som ikke har noe med spørsmålet å gjøre. Fordommer og fordømmende holdninger som må besvares (!) for at ikke alle skal tro fordømmelsene er normalen.

Jeg er sikkert en av de du sikter til, men intoleranse på det seksuelle området gjør meg forbanna... jeg synes det er greit at folk er imot saker og ting, men da trenger man ikke å komme med all verdens psykologfortolkninger...

..sier jeg som når jeg blir provosert av de intolerante og kaller dem for kristne og alt mulig annet rart :))

Gjest (ikke undertegnet)

For noe forbannet sprøyt! De av oss menn som har noe erogent i rasshølet, må være i fåtall! Slutt og generaliser, fordi om du har vært borti en særing!

Mennene har faktisk prostata i endetarmen og det viten kjent at prostataen er erogen sone for menn.

Les i hot sex for eks der står det jo historier om menn som egentlig synes det var nedverdigende og få dildo eller finger i rompa av daa men etterhvert merket de at det var godt og fikk en kjempe orgasme.

Og hvorfor er du så dømmende? skremmer tanken deg?????

Gjest (ikke undertegnet)

Helt enig med det du skriver! Det er merkelig at når folk stiller konkrete spørsmål, kommer det en masse svar som ikke har noe med spørsmålet å gjøre. Fordommer og fordømmende holdninger som må besvares (!) for at ikke alle skal tro fordømmelsene er normalen.

Jeg er sikkert en av de du sikter til, men intoleranse på det seksuelle området gjør meg forbanna... jeg synes det er greit at folk er imot saker og ting, men da trenger man ikke å komme med all verdens psykologfortolkninger...

..sier jeg som når jeg blir provosert av de intolerante og kaller dem for kristne og alt mulig annet rart :))

Ikke sikkert man behøver anal-lysere alt heller :-)))

Annonse

Gjest werder

Hvorfor er alle som driver med slikt "smånevrotiske" i dine øyne? Jeg synes du er panisk og ikke liker at andre mennesker har andre preferanser enn deg. Få deg en partner, eller bytt ut den du har. Kanskje du da vil få øynene opp for alt det spennende sex innebærer. Nå er klokka snart to, og bedehuset åpner vel 16?

At sånne som meg, som IKKE er kristen(hører du??), markerer sin avstandstagen til det faktum at folk roter i hverandres rasshøl, er et kvalitetsstempel blant den norske befolkning...

Gjest rompehullet

Ikke sikkert man behøver anal-lysere alt heller :-)))

Se oppover!

Det er jo helt enormt med svar, skulle jo tro en kunne alt om analsex etter å ha lest dette=)

Men nå håper jeg alle har forstått i alle fall, at noen er imot det og noen er for det, mens andre bare er for at folk ska få like det de vil like.

Hvis noen har noen svar som faktisk handler OM hvordan analsex utføres, så tar jeg gjerne imot dem!

Ha en fin dag, mvh

Ulv I Faarikaal

Se oppover!

Det er jo helt enormt med svar, skulle jo tro en kunne alt om analsex etter å ha lest dette=)

Men nå håper jeg alle har forstått i alle fall, at noen er imot det og noen er for det, mens andre bare er for at folk ska få like det de vil like.

Hvis noen har noen svar som faktisk handler OM hvordan analsex utføres, så tar jeg gjerne imot dem!

Ha en fin dag, mvh

Ikke spør meg, jeg har ikke erfaring med det. Litt utprøving kan man jo tillate seg.

til opplysning så sitter ikke urinrøret til jenter midt inne i vagina, men fremfor, at guttens urinrør er i penis er slik naturen er, og jeg tror faktisk penis er ment som noe sexuelt likevel, eller er det feil? Hvilke argumenter finnes for at anus er ment å brukes i sexuell øyemed?

Nei - penis er ikke ment som noe seksuelt. KUN vagina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...