Gå til innhold

Hvordan funker egentlig analsex?

Anbefalte innlegg

Det jeg skriver har ingenting med emnet å gjøre, sier du. Vi er uenige. Det sier seg vel selv at alminneliggjøring og tilsynelatende aksept påvirker de som er usikre.

Som jeg sa et annet sted her, tror jeg ingenting på at analsex er noe 'de fleste' bedriver. Dette er for spesielt interesserte.

" Det sier seg vel selv at alminneliggjøring og tilsynelatende aksept påvirker de som er usikre."

-Jeg vil heller si at de som er usikre fra før ikke får det noe bedre når seksualfiender som deg og werder får utgyte meningene deres.

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trb

26

• favn

15

• Ulv I Faarikaal

10

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Bare hyggelig.

Tenkte forresten ikke på at trb eller andre skulle være så unge, men du har kanskje rett. 'Analsex-forkjemperne' synes hvert fall å være gutter, nesten hele gjengen. Og hvorfor det, mon tro?

"Tenkte forresten ikke på at trb eller andre skulle være så unge, men du har kanskje rett. 'Analsex-forkjemperne' synes hvert fall å være gutter, nesten hele gjengen. Og hvorfor det, mon tro?"

-Er dette noe du vet eller noe du tror? Og hvis du bare tror det-hvorfor det? Jeg har aldri i mitt 39-årige liv, før jeg kom på dette forumet, opplevd slike negative holdninger til sex. Det må være fullstendig ødeleggende for bl.a. tenåringer og andre usikre å lese svar som går på at sex _kun_ er vaginale samleier og ikke annet, når de selv kjenner andre lyster inni seg.

Gjest werder

Du er den største kristne fjortistosken som har vært her inne! Det foreligger INGEN undersøkelser som konkluderer med at ungjenter er livredde for analsex og av den grunn ikke tør å debutere seksuelt.

Jeg "regjerer" ikke uimotsagt; heller tvert imot. Det er dine holdninger som er med på å drepe gleden ved å eksperimentere, og som gjør at noen føler skam over å ville noe annet enn bare å lage barn.

Mine holdninger har intet å gjøre med jentenes "frykt". Det er en påstand jeg finner krenkende. Derimot bør alle beskyttes mot slike tomsinger som deg som ikke tåler andres meninger og på død og liv skal spre sine egne meninger. Et godt eksempel på det er denne tråden som startet med et spørsmål som ikke har noe som helst med dine svar å gjøre.

Bli voksen, få deg et liv og en seksualpartner. Til din info er jeg 39 år og har egne meninger uten å føle trang til å mene det som er "allment akseptert" av frykt for ikke å bli godtatt.

Det faktum at du mener at de som ikke liker analsex, heller ikke finner spenning, eksperimentering og variasjon i sitt sexliv, har på en måte ekskludert deg fra debatten.

Du er ikke troverdig nok i din "argumentasjon"!

" Det sier seg vel selv at alminneliggjøring og tilsynelatende aksept påvirker de som er usikre."

-Jeg vil heller si at de som er usikre fra før ikke får det noe bedre når seksualfiender som deg og werder får utgyte meningene deres.

Jasså, jeg er seksualfiendtlig og bør helst ikke være meningsberettighet... Du er jammen ikke snau.

Jeg merker meg hva du skriver. Men har du egentlig lest hva jeg har skrevet?

"Tenkte forresten ikke på at trb eller andre skulle være så unge, men du har kanskje rett. 'Analsex-forkjemperne' synes hvert fall å være gutter, nesten hele gjengen. Og hvorfor det, mon tro?"

-Er dette noe du vet eller noe du tror? Og hvis du bare tror det-hvorfor det? Jeg har aldri i mitt 39-årige liv, før jeg kom på dette forumet, opplevd slike negative holdninger til sex. Det må være fullstendig ødeleggende for bl.a. tenåringer og andre usikre å lese svar som går på at sex _kun_ er vaginale samleier og ikke annet, når de selv kjenner andre lyster inni seg.

Beklager, men nå er du bare komisk.

Det faktum at du mener at de som ikke liker analsex, heller ikke finner spenning, eksperimentering og variasjon i sitt sexliv, har på en måte ekskludert deg fra debatten.

Du er ikke troverdig nok i din "argumentasjon"!

"Det faktum at du mener at de som ikke liker analsex, heller ikke finner spenning, eksperimentering og variasjon i sitt sexliv, har på en måte ekskludert deg fra debatten"

Jeg stiller meg spørsmålet, ja... fint om du kunne fortelle meg hva spenningen da går ut på :)

Forøvrig har du ekskludert deg selv fra debatten ved å komme med svar som ikke er relevant til åpningsspørsmålet, samt at du viser en total forakt for de som i dine øyne er "annerledes". Men dette er du vel stolt av?

Annonse

Jasså, jeg er seksualfiendtlig og bør helst ikke være meningsberettighet... Du er jammen ikke snau.

Jeg merker meg hva du skriver. Men har du egentlig lest hva jeg har skrevet?

Ja, jeg har lest hva du skriver, men du har tydeligvis ikke lest hva jeg skriver? Jeg skriver IKKE at de som ikke bedriver analsex er seksualfiendtlige. Derimot skriver jeg det om de som ikke tåler at noen har andre seksuelle preferanser, og som attpåtil skal rakke ned på dem.

Beklager, men nå er du bare komisk.

"Beklager, men nå er du bare komisk"

-Godt mulig det, men jeg stilte spørsmål som du tydeligvis ikke kan/vil svare på, og umodne mennesker kommer med slike svar som ovenstående på spørsmål de ikke kan/vil svare på :))

Jeg venter fortsatt på en litt utdyping fra deg, uansett om jeg er komisk eller ikke...*s*

Ja, jeg har lest hva du skriver, men du har tydeligvis ikke lest hva jeg skriver? Jeg skriver IKKE at de som ikke bedriver analsex er seksualfiendtlige. Derimot skriver jeg det om de som ikke tåler at noen har andre seksuelle preferanser, og som attpåtil skal rakke ned på dem.

kjære trb,

hvis du leser det jeg skriver som om at jeg rakker ned på deg, er det et alvorlig kommunikasjonsproblem her...

derimot sa du eksplisitt at JEG var seksualfiendtlig. ikke tenk på mitt sex-liv, jeg er ikke interessert i ditt.

men du må tåle at jeg, i et diskusjonsforum, gjør meg noen refleksjoner over blant annet om at 13-årlige småjenter føler seg presset til noe de ikke vil og endog oppsøker helsepersonell for å snakke om dette.

kjære trb,

hvis du leser det jeg skriver som om at jeg rakker ned på deg, er det et alvorlig kommunikasjonsproblem her...

derimot sa du eksplisitt at JEG var seksualfiendtlig. ikke tenk på mitt sex-liv, jeg er ikke interessert i ditt.

men du må tåle at jeg, i et diskusjonsforum, gjør meg noen refleksjoner over blant annet om at 13-årlige småjenter føler seg presset til noe de ikke vil og endog oppsøker helsepersonell for å snakke om dette.

"men du må tåle at jeg, i et diskusjonsforum, gjør meg noen refleksjoner over blant annet om at 13-årlige småjenter føler seg presset til noe de ikke vil og endog oppsøker helsepersonell for å snakke om dette."

-Gjelder dette presset utelukkende analsex, eller gjelder det også "vanlig" sex; dvs vaginalt samleie uten at analsex er inne i bildet?

"Her er selvsagt poenget at både guttene og jentene tror det 'skal være sånn'"

(om analsex i ett av dine tidligere innlegg i denne tråden). Er det "selvsagt" at det er poenget? Hva om det rett og slett kommer av nysgjerrighet?

"Men fordi jeg muligens har et ansvar som voksen, kan det være greit å klargjøre overfor de yngste at rammene sannsynligvis ikke går der de blir forsøkt overtalt til å tro de er."

-Der har du gjort deg til talskvinne/mann for det som skal være "normalt". Hvis ungdom er interessert i analsex (noe jeg går ut fra enkelte av dem er); hva skal du da svare dem hvis de spør deg? Mitt ansvar som voksen er å eventuelt fortelle ungdom at de skal utforske seksualiteten innenfor sine egne grenser, og ikke la seg tvinge til noe de ikke vil. Dette gjelder uansett om man snakker om vaginalt samleie eller andre avarter.

"Som jeg sa et annet sted her, tror jeg ingenting på at analsex er noe 'de fleste' bedriver. Dette er for spesielt interesserte."

-Kan de da ikke få bedrive det i fred, samt fortelle om gledene ved det, uten at noen skal rakke ned på dem?

Herregud menneske....vi prater altså om rasshølet til folk!! Der avføringen, eller møkka, kommer ut, hører du????

Det må være fullt lovlig å forfekte det motbydelige og grisete i det hullet som en del av et sexliv!

Jeg skjønner at du har en nesten smånevrotisk samvittighetsfølelse til at du driver med dette, men kom ikke derfor og forlang at andre skal legitimere slikt!

Poenget er ikke hva du eller jeg gjør og mener, men du legger din egen forståelse av sex opp som malen av hvordan det skal være og hva som er akseptabelt.

Les hva du skriver:

"Herregud menneske....vi prater altså om rasshølet til folk!! Der avføringen, eller møkka, kommer ut, hører du????"

Det er ikke mye som tyder på vidsynhet og tåleranse her...?

"Jeg skjønner at du har en nesten smånevrotisk samvittighetsfølelse til at du driver med dette, men kom ikke derfor og forlang at andre skal legitimere slikt!"

Om det skulle være av interesse, så tar du her feil. Jeg har ikke noe til overs for analsex.

Men man trenger ikke skrive slik du gjør fordi om man mener noe annet. Slik du formulerer deg, så er jeg tilbøyelig til å tro at det er andre åpninger hos deg det er større fare å møte på dritt.

Poenget er ikke hva du eller jeg gjør og mener, men du legger din egen forståelse av sex opp som malen av hvordan det skal være og hva som er akseptabelt.

Les hva du skriver:

"Herregud menneske....vi prater altså om rasshølet til folk!! Der avføringen, eller møkka, kommer ut, hører du????"

Det er ikke mye som tyder på vidsynhet og tåleranse her...?

"Jeg skjønner at du har en nesten smånevrotisk samvittighetsfølelse til at du driver med dette, men kom ikke derfor og forlang at andre skal legitimere slikt!"

Om det skulle være av interesse, så tar du her feil. Jeg har ikke noe til overs for analsex.

Men man trenger ikke skrive slik du gjør fordi om man mener noe annet. Slik du formulerer deg, så er jeg tilbøyelig til å tro at det er andre åpninger hos deg det er større fare å møte på dritt.

Bravo! :)))

*klapper for det svaret*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...