Gå til innhold

Hva kjøper du i julegave til eldre mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 9.11.2020 den 21.36):

fra ca 65/70 og opp. Trenger tips 🙂 

Anonymkode: 46ec3...c30

Ekspander  

Mat eller opplevelser, ikke ting 😊

Fortsetter under...

Skrevet
  morsan skrev (På 9.11.2020 den 23.48):

De gavene som ikke har vært innertier har vært eletronikk! Nettbrett var forsåvidt greit en stund, før det «ballet på seg» med utfordringer og behov for hjelp. Digital radio og digital fotobok var bortkasta penger. 😅

Ekspander  

Har samme erfaring, det de selv syns er praktisk eller ønsker å ha, kjøper de selv.

Kom forresten plutselig på én fysisk ting de har likt å få, og det er gode sett ulltrøyer- og longser. 

Skrevet

Selv har jeg tenkt å gi min gamle mor noen små vinflasker + noe spiselig.  Da kan hun ta seg et glass vin uten å måtte tenke på at resten av flaska blir ødelagt. 

Skrevet
  Kayia skrev (På 10.11.2020 den 18.59):

Har samme erfaring, det de selv syns er praktisk eller ønsker å ha, kjøper de selv.

Kom forresten plutselig på én fysisk ting de har likt å få, og det er gode sett ulltrøyer- og longser. 

Ekspander  

Ja, det er fine gaver. Har også fått positiv respons på gode hansker. 

Skrevet
  Lillemus skrev (På 10.11.2020 den 18.31):

Vi bor mer eller mindre vegg-i-vegg med Obs! Bygg så det blir vel noe derfra vil jeg tro. :) 

Ekspander  

Hæ? Jeg har sett for meg at det bare er skog og jorder rundt huset ditt.

Skrevet
  Trine skrev (På 11.11.2020 den 0.30):

Hæ? Jeg har sett for meg at det bare er skog og jorder rundt huset ditt.

Ekspander  

Vi bor litt merkelig til. Jorder ja. En liten skog ja. Obs Bygg ja. 😂

Annonse

Skrevet

Jeg har ofte kjøpt en juleblomst eller en juledekorasjon, det har de alltid blitt glade for.

Skrevet
  Lillemus skrev (På 11.11.2020 den 6.48):

Vi bor litt merkelig til. Jorder ja. En liten skog ja. Obs Bygg ja. 😂

Ekspander  

😂 Har alt dere trenger da.

Skrevet

Eksklusiv sjokolade, f. eks Jentene på tunet eller Summerbird

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...