Gå til innhold

Psykisk helse og kosthold

Mari-

Anbefalte innlegg

Stikkelsbær

Jeg fulgte slavisk opplegget til Thor Foseid de første ukene, og deretter prinsippene. Han tilpasser plan til akkurat de plagene du har, og en plan koster 3-400 kroner. Du finner masse info på Facebook i ei gruppe som heter Spør Thor. 

Du må være ganske vrang og bestemt, altså :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mari-
10 minutter siden, Stikkelsbær skrev:

Jeg fulgte slavisk opplegget til Thor Foseid de første ukene, og deretter prinsippene. Han tilpasser plan til akkurat de plagene du har, og en plan koster 3-400 kroner. Du finner masse info på Facebook i ei gruppe som heter Spør Thor. 

Jeg gjør det samme. Genialt opplegg! :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
 cilie
4 timer siden, Stikkelsbær skrev:

Er godt kjent med det og har kostplan(er) liggende 😅 Jeg har absolutt tro på det, men har ikke klart/ønsket et så rigid opplegg. Jeg reagerer som sagt veldig på ketose og er redd at det ikke er realistisk å leve så strikt for godt liksom. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
90tallsbarn
På 23.11.2020 den 14.00, Millee89 skrev:

Dette var inspirerende lesning! 
Tusen takk. Har slitt med sterk helseangst i mange år og nå sist alvorlig angst for sykdommen ALS. Ironisk nok har jeg på disse årene spist mye dritt og gått opp i vekt...litt rart jeg lot det skje når jeg er så redd for egen helse, men ikke så lett å se hva man gjør mot seg selv når man er langt nede.. nå tenkte jeg prøve endre kosthold helt og fokusere mer på det... kanskje det tar noen av tankene vekk fra angsten...som er tilstede konstant. 

Tror isåfall du kan slappe av mtp als, med mindre dette er noe i slekten din (har ikke lest alle innleggene dine, og vet ikke hvor arvelig den er) , altså , nesten hele Norge skulle hatt ALS om kostholet var årsaken 😛 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...