Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest JørgenX

Nei, dette er ingen "gutte-ting", veldig sært og unormalt, etter min mening. Tror ikke du skal la denne sære interessen hans styre deg, hva blir det neste? At han ber deg tisse på han, deretter drite på han?

Det er mye rare folk skjønner du, tror jeg ville prøvd å finne en snarlig avslutning på forholdet...

Annonse

Nei, dette er ingen "gutte-ting", veldig sært og unormalt, etter min mening. Tror ikke du skal la denne sære interessen hans styre deg, hva blir det neste? At han ber deg tisse på han, deretter drite på han?

Det er mye rare folk skjønner du, tror jeg ville prøvd å finne en snarlig avslutning på forholdet...

Å ja, det er selvsagt kjempeviktig å få avviklet dette forholdet fortere enn fortest, for å tenne på slikt får selvsagt ikke min kjære lov til!

Hva er ditt problem?

Jeg er enig i at det er litt rart, ja, men jeg gjør det selvsagt ikke slutt av den grunn! Det plager meg jo ikke, så lenge det stopper med det at han liker høre og se på. Han er ikke interessert i noe som helst mer enn akkurat det.

En wet-sex'er er han heller ikke ;-)

Hvorfor ikke la folk holde på med ting så lenge de ikke plages av det? Uansett om det er "normalt" eller ikke. Forøvrig synes ikke jeg det er noe spesielt sært.

Gjest JørgenX

Å ja, det er selvsagt kjempeviktig å få avviklet dette forholdet fortere enn fortest, for å tenne på slikt får selvsagt ikke min kjære lov til!

Hva er ditt problem?

Jeg er enig i at det er litt rart, ja, men jeg gjør det selvsagt ikke slutt av den grunn! Det plager meg jo ikke, så lenge det stopper med det at han liker høre og se på. Han er ikke interessert i noe som helst mer enn akkurat det.

En wet-sex'er er han heller ikke ;-)

Du spør hva som er mitt problem...

Hva er egentlig DITT problem, når du ber om råd her for en sær oppførsel hos kjæresten, og deretter opptrer ekkelt mot de som svarer deg på en ærlig måte?

Det er vel ikke nødvendig å spørre da, hvis du vet svaret!

Hva er egentlig DITT problem, når du ber om råd her for en sær oppførsel hos kjæresten, og deretter opptrer ekkelt mot de som svarer deg på en ærlig måte?

Vis meg hvor jeg ber om råd?

Jeg spør kun om dette er en gutte-ting, og om det er uvanlig?

Jeg syns det går helt greit, men syns selvsagt det er rart at han kan blri opphisset av disse tingene. Men jeg har ingen problemer med det, bortsett fra at jeg lurer på om det er litt rart?

Var DEt så rart, da? Tror du er på dårlig humør i dag, jeg :-)

Vakke meninga å provosere deg hvertfall.

Annonse

Nå er det vel ikke akkurat pipp som kan anklages for "å svare ekkelt" her........se litt på hva du selv sier, eh?

"................"

Gjest JørgenX

Nå er det vel ikke akkurat pipp som kan anklages for "å svare ekkelt" her........se litt på hva du selv sier, eh?

"................"

Dette skrev jeg i mitt svar til "pipp":

"Nei, dette er ingen "gutte-ting", veldig sært og unormalt, etter min mening. Tror ikke du skal la denne sære interessen hans styre deg, hva blir det neste? At han ber deg tisse på han, deretter drite på han?

Det er mye rare folk skjønner du, tror jeg ville prøvd å finne en snarlig avslutning på forholdet..."

Sitat slutt.

Et velment råd/svar fra min side, hvor var dette ekkelt?

Gjest (ikke undertegnet)

Ja, jeg har kanskje det? :-) Aner ikke. Syns uansett dette er litt små-rart, jeg...

Synes det høres kult ut jeg. Vi har alle ting vi tenner på. Jeg hadde blitt stormkåt av at noen tisset oppå meg. :) Betegner meg ellers som normal seksuelt.

Jeg aner ikke om det er vanlig eller ikke, men hva er vanlig og uvanlig?

Plager det deg så bør du si det il han, man vil trossalt ikke plages og ærlighet er en dyd, men dersom det ikke gjør deg noe, så er det jo bare å la han få se på deg når du tisser.

Gjest ikke undertegnet

Jeg aner ikke om det er vanlig eller ikke, men hva er vanlig og uvanlig?

Plager det deg så bør du si det il han, man vil trossalt ikke plages og ærlighet er en dyd, men dersom det ikke gjør deg noe, så er det jo bare å la han få se på deg når du tisser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...