Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det som gjør det så herlig da? *nysgjerrig*

Tja si det du...:)

Nøyaktig HVA det er, vet jeg ikke, men når jenta tisser på meg og jeg kjenner det varme mot kroppen min, skaper det en enormt GOD følelse hos meg, og gir meg en herlig orgasme! Det er ikke følelsen av ydmykelse, siden jeg ikke liker å underkaste meg.

Nøyaktig HVA det er, vet jeg ikke, men når jenta tisser på meg og jeg kjenner det varme mot kroppen min, skaper det en enormt GOD følelse hos meg, og gir meg en herlig orgasme! Det er ikke følelsen av ydmykelse, siden jeg ikke liker å underkaste meg.

Dusjer du etter at du er blitt nedpisset?

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Ok. Så å tømme på deg litt varmt vann hadde gjort samme susen da eller? Siden du ikke liker det på grunn av nedverdigelse/underkastelse mener jeg? Eller må det være urin?

Slik jeg har forstått det, så er det jo de som tenner på å se folk driiiite også. Forfallet har kommet så langt at intet overrasker lengere.

Du er flink å blande kortene...wetsex har INGENTING med bæsj å gjøre. Det er bare å spørre så kan du få svar på hva diverse seksuelle ting går ut på :)) Det er derfor vi andre er her på forumet...

Ok. Så å tømme på deg litt varmt vann hadde gjort samme susen da eller? Siden du ikke liker det på grunn av nedverdigelse/underkastelse mener jeg? Eller må det være urin?

det med varmt vann gir vel samme effekten som oppblåsbarsaker i forhold til ekte saker, kan jeg tenke meg...

Det er også det visuelle inntrykket som gjør det stooooooooort! :))

Har h*n liten blære? :-)

(Jeg er usikker på ditt kjønn og legning)

jeg er hann, jenta mi er hunn...:)

stor blære eller ikke: det kommer jo ikke flere liter, og du kan jo prøve å tømme en liter vann over kroppen-det blir ikke akkurat flom ut av det *s*

jeg er hann, jenta mi er hunn...:)

stor blære eller ikke: det kommer jo ikke flere liter, og du kan jo prøve å tømme en liter vann over kroppen-det blir ikke akkurat flom ut av det *s*

Ok. Innlegg som er satt litt på spissen skaper mer liv og røre...... :-)

Gjest (ikke undertegnet)

Vis meg hvor jeg ber om råd?

Jeg spør kun om dette er en gutte-ting, og om det er uvanlig?

Jeg syns det går helt greit, men syns selvsagt det er rart at han kan blri opphisset av disse tingene. Men jeg har ingen problemer med det, bortsett fra at jeg lurer på om det er litt rart?

Var DEt så rart, da? Tror du er på dårlig humør i dag, jeg :-)

Vakke meninga å provosere deg hvertfall.

Jeg kan betro deg at ei frue jeg kjenner, tenner på pisselyden fra mannen, hun sier han holder seg hele dagen, og den kraftige lyden er noe av det mest sexy hun vet. I tillegg tenner hun på å se han ligge under bilen å mekke eksosanlegg. Enda bedre når han etterpå kommer inn møkkete i fjeset og på henda. Hun planlegger å sabotere eksosen flere ganger. Hun tror han har mistanker.

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

det med varmt vann gir vel samme effekten som oppblåsbarsaker i forhold til ekte saker, kan jeg tenke meg...

Det er også det visuelle inntrykket som gjør det stooooooooort! :))

som gjør det sykt mener du vel, og kom ikke her å påstå det ikke er det nedverdigende ved det som er turn-on'et...

som gjør det sykt mener du vel, og kom ikke her å påstå det ikke er det nedverdigende ved det som er turn-on'et...

"som gjør det sykt mener du vel, og kom ikke her å påstå det ikke er det nedverdigende ved det som er turn-on'et..."

-Hvorfor skal jeg ikke påstå det? Vet du noe om det (som ikke har prøvd det) som jeg ikke vet (som tross alt har prøvd det)? Jeg bare undres... :))

Gjest (ikke undertegnet)

"som gjør det sykt mener du vel, og kom ikke her å påstå det ikke er det nedverdigende ved det som er turn-on'et..."

-Hvorfor skal jeg ikke påstå det? Vet du noe om det (som ikke har prøvd det) som jeg ikke vet (som tross alt har prøvd det)? Jeg bare undres... :))

Det er jo særdeles nedverdignede å bli pissa på da, nazistene pissa tross alt på jødene (eller var det for å hisse dem opp?). Hvis det ikke er det som tenner deg ved det, er du ihvertfall litt syk, for man kan ikke bli kåt av urin i seg selv vel, eller?

Det er jo særdeles nedverdignede å bli pissa på da, nazistene pissa tross alt på jødene (eller var det for å hisse dem opp?). Hvis det ikke er det som tenner deg ved det, er du ihvertfall litt syk, for man kan ikke bli kåt av urin i seg selv vel, eller?

"Det er jo særdeles nedverdignede å bli pissa på da, nazistene pissa tross alt på jødene (eller var det for å hisse dem opp?). Hvis det ikke er det som tenner deg ved det, er du ihvertfall litt syk, for man kan ikke bli kåt av urin i seg selv vel, eller?"

-Hva har jødene å gjøre oppe i denne diskusjonen? Er du klar over at mange jødiske jenter (og andre) ble nedverdiget gjennom påtvungne vaginale samleier, eller det som kalles voldtekt? uten at vaginale samleier blir sykeliggjort av den grunn...Jeg synes du bør få en pris for den mest usaklige sammenligningen mellom sex og andre aktiviteter!

Jeg synes også du skal utdype hvorfor jeg er "syk", og hva "normale" mennesker gjør når de har sex. Jeg finner denne påstanden din sårende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...