Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Etter å ha vært gift i 3 år og har flere barn , er han blitt helt sex fiksert de siste ukene! Nei ; nå holder det ikke med sex 3x uka... I tillegg så er han titt og ofte innom Kondomeriet( gjorde det aldri før)!!) Kommer hjem med håndjern , dildoer , oljer , latex klær , pisk etc...etc... Hva er det som skjer?? Plutselig er jeg ikke bare kona , men hore , sykepleier , ONS .,ei han voldtar osv... Noen som har peiling ...er det normalt etter flere år med normal sex?? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Kanksje han bare vil gjøre det litt mer spennende enn det vanlige, piffe opp litt? Er normalt å ønske forandringer etter mange år med samme partner. Det er vel greit at det ikke blir en rutine å ha sex, men at man prøver noe nytt i dann og vann? Bare det ikke går over streken da.. 0 Siter
favn Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Høres ut som han overdriver noe infernalsk. Går vel an å spørre sin kjære først og ta det litt etter litt. Jeg hadde spurt om det hadde klikka for'n 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Mennesker er i forandring hele livet - det kalles utvikling. Evnen til å finne på nye ting, piffe opp hverdagen og overraske sin partner positivt er en god egenskap som du burde sette pris på ;-) 0 Siter
Gjest pitten Skrevet 22. mars 2002 Skrevet 22. mars 2002 Kult at sexlivet ekspanderer, da! :-)) det er jo superdigg. Men jeg for min del hadde søren ikke funnet meg i ¨være hora eller ONS'en hans. Yuk! Men ellers? Bare nyt det! Han er sikkert i overgangsalderen og frustrert! ;-) 0 Siter
Gjest Våril Skrevet 23. mars 2002 Skrevet 23. mars 2002 nei Han ønsker sikkert bare å "piffe" opp sexlivet :-)) Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.