Gjest plutti Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei! Jeg er sammen med en mann som jeg til tider syns er dårlig til å be om unskyldning. "Tilgi meg" skulle jeg ønske var mer brukt for hans del. Stort sett, etter at det har vært noe mugg mellom oss, så er det jeg som tar initiativ til å fikse opp. Han er hard og fjern, og må skikkelig mykes opp for at alt skal bli bra igjen. Han er lite imøtekommende når jeg rekker ut en hånd, og det plager meg. Og ikke bare det, MEN dette er tilogmed når HAN er den som har forårsaket en krangel, eller når HAN har såret meg. Da legger han skylda over på meg! Er litt lei meg over dette, og vcet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg elsker ham og han elsker meg! Foruten disse dumme tingene, har vi et supert og godt forhold - men jeg kjenner nå at dette sliter litt. Noen som har råd til hvordan jeg kan ta dette opp med ham....Blir liksom litt dumt kanskje å bare si rett ut at jeg syns han ber for lite om unskyldning...? Takknemlig for råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45859-problemer-med-%C3%A5-be-om-unskylding/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Hva kan du gjøre annet enn å fortelle ham at det sårer deg at han ikke ber om unnskyldning? Årsaken til at han ikke tillegger dette noen betydning trenger ikke være mer komplisert enn at han simpelthen ikke skjønner at det er viktig. Kanskje han kommer fra et hjem der tonen var litt røff, ikke vet jeg. Hvis mannen din ikke vil be om unnskyldning overhodet, ville jeg ikke nølt med å kalle ham følelseskald. Jeg blir lett såret av det folk sier eller gjør, men tilgir ALT hvis jeg får et unnskyld. Det betyr at jeg blir sett og hørt samt at vedkommende innser at ord og atferd kan virke negativt inn på omgivelsene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45859-problemer-med-%C3%A5-be-om-unskylding/#findComment-173494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.