Gå til innhold

hva betyr det??

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Kjære fagperson!

... når man drømmer om , som i mitt tilfelle, om natten at man har en mann liggnede over seg som ved et forsill før sex? Og mannen er en , får kalle det en "kollega" på noe vis? To ganger har jeg drømt om to forskjellige menn jeg er på nære nippet til å ha sex med. Blir jo helt svett av tanken når jeg ser vedkommende to personer "live" etterpå. Jeg liker begge to godt, men har ikke vært forelsket i noen av de. Jeg har en kjæreste som bor over 40 mil unna, så jeg har ikke jevnlig sex for tiden.Jeg er ca 45 å, og lurer veldig på hvordan slike drømmer oppstår, hva de kommer av, hvorfor disse to personene osv. Den ene vet jo jeg er mye alene, og er fleipete og skumper mye tilfeldig borti, og jeg vet han har hatt et ulykkelig ekteskap , for det har han fortalt.

Jeg er erotisk anlagt, og har god sex med vennen min..

Svar ønskes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45890-hva-betyr-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg synes du skal ha sex med han som har et mislykket ekteskap....sånn at han får et enda mer mislykket ekteskap. Han fortjener litt godt her i verden han også stakkar.

Du Laura Du Laura!

Takk for at du svarte meg, men en ting må jeg påpeke, - det er at jeg ikke på noe tidspunkt har vurdert å ha sex med vedkommende, ikke i hele tatt. Hans dårlige ekteskap er HANS, ikke mitt. Jeg har ikke til hensikt å ha sengekos med noen av de to jeg har hatt eroktiske drømmer om. Mente jeg hadde undersktreket det med å vise at jeg ble flau, skjemmtes inni meg når jeg møtte på de etter drømmene hadde vært der. Men er det underbevisstheten min som spiller meg ett puss eller hvorfor drømmer jeg slik. Liker de, men jgnetar, er ikke forelsket.

meg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45890-hva-betyr-det/#findComment-173518
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...