Gå til innhold

Har hun rett?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har vært årevis sammen med min mann, vi har barn sammen, og er i ferd med å prøve å lage enda en gulklump. For en tid tilbake skjedde noe som kanskje ikke burde skje. Jeg hadde blitt vanvittig glad i en mann som behandlet meg som en prinsesse. Fremdeles tenker jeg tilbake til ham. Vi delte mye tid sammen, interesser, og det ble til at vi falt til sengs noen ganger. Det hele knekte meg psykisk, og jeg måtte gjøre et valg. Valget var å kutte ut all kontakt med denne nye mannen, og gjøre et forsøk med min egen mann istedenfor. Dette var en tid hvor det var mye bråk og tull hjemme.

I dag har jeg ingen kontakt med den gamle flammen, og jeg lever og har det fint med mannen min. Men min veninne påpeker at jeg uansett bør fortelle min mann om mitt sidesprang. Hun mener jeg er slem og idiotisk som ikke har tenkt å si ifra, fordi det tyder på at jeg ikke respekterer min mann, ikke elsker ham nok.

Jeg vil ikke si ifra om sidespranget! Da vil min mann ved 100% sikkerhet forlate meg og ungene våre! Og det er jo mannen min jeg elsker, selv om jeg var dum! Jeg elsker ham, og vil aldri forlate ham igjen. Hva jeg gjorde var en stor feil, som aldri burde funnet sted. Bør jeg fortelle ham, slik min veninne påstår?

(Da risikerer jeg å ikke ha hemmeligheter, men også å miste mann og hjem.)

Hva syns du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45925-har-hun-rett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle verden skal du fortelle ham det? Det vil jo bare splitte familien din helt og skape ulykke og sorg både for deg selv, din mann og barna. Og han vil forlate deg.

Selvsagt skal du ikke fortelle ham om sidespranget. Prøv å glem det hele og konsentrer deg om framtida.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45925-har-hun-rett/#findComment-173571
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...