Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har noen spørsmål jeg inderlig håper dere kan hjelpe meg med! (skal til legen mandag, men er utrolig utålmodig og litt skremt...)

Dere skjønner det at jeg var hos en venninne sist helg og vi hadde en del sex. (uten kondom...) Dagene etterpå fikk jeg noe kvitt på penishodet og under forhuden. Jeg vaska det vekk med såpe til det var vekk, men fikk da problemer med forhuden. Den har på en måte 'krympa' litt foran på tuppen og det er litt smertefullt å dra forhuden tilbake. Den revner på en måte, men det er ikke synlig. Det svir også litt etter å ha urinert...

Regner med det er en eller annen form for infeksjon og sykdom, men vil bare høre hva dere mener det kan være...??

Det føles ikke så veldig godt her jeg sitter... Litt skremt...

Men skal til legen på mandag...

(ps. spar dere for fomaninger om prevensjon...) :)

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45926-hjelp-sliter-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jennie

Ingen formaninger om prevensjon fra meg fordi du helt sikkert selv vet hvor dumt det var..men ta det med ro..og kom deg til lege. Det er helt sikkert bare en uskyldig soppinfeksjon,men håper du har lært til en evt. neste gang da *s* (ok,det var kanskje en liiten formaning)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45926-hjelp-sliter-litt/#findComment-173548
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...