Gjest areg Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg og kjæresten min har et problem. Hun har minket sexlyst i forhold til meg,(hun har liten lyst og jeg har mer enn vanlig). Jeg får følelsen av at hun ikke liker meg på den måten lengre, for før var det mer "liv i sakene". Vi har bare vært sammen i 10mnder, hvorav vi har bodd sammen i 8. Det er ikke det at hun ikke vil ha sex pga. at hun ikke liker det, hun bare vil ikke, og vet ikke hvorfor... Da jeg ikke ønsker å presse henne til noe og er redd for at hun skal tvinge seg selv til å fullføre det lurer jeg på om det er noe vi kan gjøre. Vi er begge lei av å ha det slik. Og vi krangler stadig ved at jeg kommer inn på dette temaet, og at hun får dårlig samvittighet. Hun har nettopp begynt på p-pillen, noe som gjør meg enda mer bekymret da dette kan føre til enda mindre sexlyst. Vi pleier å bruke lang tid på forspill, det er ikke sånn at vi forhaster oss til noe heller.. Er det noe vi kan gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45934-mangel-p%C3%A5-lyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jennie Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg er bare 18 år,men har erfaring fra 2 lange forhold og sex. Min erfaring er at sexlivet er noe man må jobbe med. Det høres kanskje slitsomt ut,men det er det ikke.. Altså,det jeg mener er at hvis man lar sexlivet sture og gå så forsvinner lysten enda mer og det blir enda mindre lyst. Fokusér på andre ting enn samleie,utforsk hverandre,overask hverandre. Dra på date,gjør ting som får fram lysten,hva det måtte være. Husk at dette ikke er ditt ansvar,snakk sammen om dette,jo fortere jo bedre. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45934-mangel-p%C3%A5-lyst/#findComment-173579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemei Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg er bare 18 år,men har erfaring fra 2 lange forhold og sex. Min erfaring er at sexlivet er noe man må jobbe med. Det høres kanskje slitsomt ut,men det er det ikke.. Altså,det jeg mener er at hvis man lar sexlivet sture og gå så forsvinner lysten enda mer og det blir enda mindre lyst. Fokusér på andre ting enn samleie,utforsk hverandre,overask hverandre. Dra på date,gjør ting som får fram lysten,hva det måtte være. Husk at dette ikke er ditt ansvar,snakk sammen om dette,jo fortere jo bedre. Lykke til Jeg har også slitt litt med manglende lyst. Kunne drømme om sex i løpet av dagen, men da jeg lå der i senga så hadde jeg plutselig ikke så lyst lenger. For min del har jeg funnet ut at det er viktig at jeg og kjæresten bruker tid på hverandre i dagliglivet. Når vi bare går på skole og jobb og ikke får tid til å finne på andre ting sammen, så forsvinner sexlysten. Men hvis vi derimot reiser bort en tur sammen eller bare setter av ei helg til hverandre, med f.eks en bytur eller skogstur sammen og får pratet og vært SAMMEN, så blomstrer sexlivet! Jeg vet jo ikke hvordan dere har det, men jeg tror det lett kan bli slik at samboere lar dagene skure og gå og er sammen uten å være SAMMEN, hvis du skjønner hva jeg mener. Så prøv å sett av litt ekstra tid til hverandre og finn på noe sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45934-mangel-p%C3%A5-lyst/#findComment-173881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest areg Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg er bare 18 år,men har erfaring fra 2 lange forhold og sex. Min erfaring er at sexlivet er noe man må jobbe med. Det høres kanskje slitsomt ut,men det er det ikke.. Altså,det jeg mener er at hvis man lar sexlivet sture og gå så forsvinner lysten enda mer og det blir enda mindre lyst. Fokusér på andre ting enn samleie,utforsk hverandre,overask hverandre. Dra på date,gjør ting som får fram lysten,hva det måtte være. Husk at dette ikke er ditt ansvar,snakk sammen om dette,jo fortere jo bedre. Lykke til Takker for innlegget deres! Det kan godt være at dette stemmer, vi bor sammen (i snart 9 mnd) og dette kan vel føre til det dere snakker om.. Og siden vi jobber/går på skole så har vi ikke allverdens beste tid.. Og dere har nok rett i at det blir annerledes om vi setter av mer tid til hverandre og drar bort litt=) dette skal vi prøve!! Takk for innleggene, vi får håpe de hjelper! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45934-mangel-p%C3%A5-lyst/#findComment-176460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.