Gå til innhold

Er du like heldig som meg?

Anbefalte innlegg

Gjest elskermannenminjeg

Jeg elsker mannen min så utrolig høyt. Og han elsker meg. Vi har hatt våre problemer til gangs, men kjærligheten vår har overvunnet alt til nå.

I dag gikk mannen min inn i en gullsmed forretning og kjøpte et halskjede med et hjerte delt i to halvdeler. Så leverte vi de inn til gravering, for å gravere navnene våre inn på hver del. Tenk, jeg snakket om det en gang for lenge siden. Og han har gått og leitet etter et fint siden den gang.

I tillegg får jeg bare komplimenter. Han forteller stadig hvor høyt han elsker meg, og jeg blir varm i hjertet. Jeg har kapret mannen i mitt liv. Det er sikkert. Og nå har vi vært sammen i snart 5 år.

Sånn vil jeg at det alltid skal være.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45943-er-du-like-heldig-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elskermannenminjeg

Jeg elsker også mannen min men aldri om jeg ville "tvunget" ham til å gå med et hjertesmykke, det passer ikke på menn. Romantisk er det alltids, men det finnes mange måter å være romantisk på.

??? Tvunget??? Forstod du ikke det jeg skrev??

Ja,jeg er nok like heldig.

Synest det er viktig å fortelle hvor glad man er hverandre,og vi gjør det hver dag,flere gang for dagen.

Vi har vært sammen i over snart 5 år,og jeg håper det alltid vil være slik.

har et lang forhold bak meg (12 år)og det var ALDRI slik,ikke i nærheten engang,så jeg er sikker på at jeg har funnet mannen som var ment til meg.:0)

Lykke til videre i samlivet.:0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...