Gå til innhold

Små funderinger over store peniser

Anbefalte innlegg

Har ikke inntrykk av at noen snakker om det akkurat. Men jeg tror dg når du sier det. Tabustempelet ligger vel tjukk over dette.

At dette skulle være tabu har jeg ikke merket noe til.

Vaginalmusklatur er som andre muskler. Lar du det bare skure og gå vil tidens tann sette sine spor.

Fortsetter under...

Nei, det blir bare verre og verre - svære brønnhøl blir det! Og det øker med 2 cm for hver unge, og 5 cm pr. år. - og i og med at gutta krymper når de blir gamle menn, -vel, -da går man heller på Bingo for å få litt spenning :-)

B 12. B for Birger - tåll!

Jesus Maria, er det sant at penisene krymper med alderen??? *rystet*

Ulv I Faarikaal

Nei, det blir bare verre og verre - svære brønnhøl blir det! Og det øker med 2 cm for hver unge, og 5 cm pr. år. - og i og med at gutta krymper når de blir gamle menn, -vel, -da går man heller på Bingo for å få litt spenning :-)

B 12. B for Birger - tåll!

Hørtes ikke bra ut.

Jeg har ikke noe spesiell størrelse som jeg liker best, men har et VELDIG viktig minimums krav:

KJENNE NÅR HAN KOMMER INN

Var sammen med en som hadde en så utrolig liten at jeg ronka han med to fingrer, den var sikkert ikke større enn lillefingeren min (og jeg har små hender). Når den var slapp måtte jeg lete temmelig lenge før jeg fant den i busken hans. *s*

Det er så utrolig kjipt å ikke kjenne den.

Men jeg har min måte å se på hvordan størrelsen er. Hendene, nesen og stør på beina. har ikke opplevd noen gang å bli overraska igjen.

Hehehe! Jeg har også vært borti en sånn mikrosak. Og jeg må si at jeg også foretrekker at jeg kjenner når den er på plass. *flire*

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Undrende

Jeg har ikke noe spesiell størrelse som jeg liker best, men har et VELDIG viktig minimums krav:

KJENNE NÅR HAN KOMMER INN

Var sammen med en som hadde en så utrolig liten at jeg ronka han med to fingrer, den var sikkert ikke større enn lillefingeren min (og jeg har små hender). Når den var slapp måtte jeg lete temmelig lenge før jeg fant den i busken hans. *s*

Det er så utrolig kjipt å ikke kjenne den.

Men jeg har min måte å se på hvordan størrelsen er. Hendene, nesen og stør på beina. har ikke opplevd noen gang å bli overraska igjen.

Hmm.. Må bare komme med noen kommentarer til det du sier om fotstørrelse osv.. Selv har jeg ganske småe føtter.. Hendene mine er derimot veldig store. Tror det kommer av at jeg spiller både gitar og håndball.. Gitar funker best med store hender, og håndball funker best med kjappe føtter.. :)

Penisen min er dessuten ganske så normal.. Litt i overkant av 14 cm i erigert tilstand.. Målt på oversiden seff!

Har du noensinne tenkt på at grunnen til at du aldri har blitt overrasket flere ganger kanskje skyldes at det rett og slett ikke er så jævlig mange med så småe peniser.. Liksom, jeg har aldri sett en penis på den størrelsen.

Det finnes noen få med veldig småe peniser, og det finnes noen få med svært stor. Om du er så heldig/uheldig å treffe på 1-2 av disse så kan du nærmest banne på at det aldri vil skje igjen. Uansett hvor mye du kikker på hender, føtter, neser, bart, briller eller hårfarge så vil det ikke gi deg en god indikasjon på penisstørrelsen!

Vanlige folk har som regel vanlig penis, og så lenge du lærer deg å holde deg unna dverger så vil det nok gå fint... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...