Gjest bekymret Skrevet 13. juli 2000 Skrevet 13. juli 2000 Hei! Jeg har gått på p-pillen trionetta i et par år. Ved en feil fikk jeg nå p-pilla Trinordiol (28). Jeg begynte rett på denne pilla da jeg var ferdig med det forrige brettet. Da er pilla sikker, jeg må ikke vente eller pruke andre prevensjonsmidler i tillegg? Kan man utsette mensen på samme måte med Trinordiol, som man kan med trionetta? Ved å fortsette med gule piller fra et anna brett og så ta de hvite , store etterpå? Er trinordiol like sikkert som trionetta? Og hva kan det være at man ikke må bruke p-piller hvis man er sengeliggende. Får de dårlig virkning da? På forhånd takk! -H- 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 15. juli 2000 Skrevet 15. juli 2000 Trinordiol er helt det samme som Trionetta, bare forskjellige fabrikanter. Du utsetter mensen ved å fortsette med gule tabletter. Når du går på de hvite kommer det blødning. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.