Gjest er litt bekymret Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Har nettopp møtt en vidunderlig mann. Han er snill og omtenksom og vil gjerne ha et forhold til meg. Jeg liker ham kjempegodt, og han har så mange trekk jeg liker. Problemet er at jeg har litt vanskelig for å venne meg til at han har veldig hårete kropp, jeg føler meg rett og slett ikke tiltrukket av det. Han er også veldig mye høyere enn meg, noe jeg synes er dumt. Tross i dette har vi innledet et forhold, og han er istand til å tenne meg skikkelig opp, og er en god elsker . Han har så mange gode egenskaper og så mange felles interesser at jeg på en måte ønsker å satse på et forhold med ham. Han er en altfor fin type til å gi slipp på. Samtidig er jeg litt bekymret for dette med tiltrekningen, hvis man ikke egentlig liker kroppen til den andre. Jeg lurer på om noen her har erfaring med å gå inn i et forhold til noen du egentlig ikke er så umiddelbart tiltrukket av fysisk sett (hvis dere likevel har det bra i senga). Venner man seg til det etterhvert? Kan tiltrekningen komme etterhvert? Noen gode råd å gi meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46018-r%C3%A5d-ang-fysisk-tiltrekning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yngve Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 ... og jeg som trodde det bare var menn (gutter) som var så overfladiske. Huff, jeg vet ikke om jeg skal bli letta eller deprimert. Hvis det er noen trøst vet jeg at det finnes maaange jenter som synes det er barskt og ursexy med hårete mannekropper. Du er kanskje påvirka av boyband-idealet med glattbarberte overkropper? Hm, reklamen og kulturens makt er stor vet jeg, men det finnes da vitterlig mange behårete mannemodeller, gjør det ikke? Jeg tror du bare trenger et par år til på baken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46018-r%C3%A5d-ang-fysisk-tiltrekning/#findComment-174176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Vel..... jeg forstår deg godt. Enkelte ting har man fobier i mot, og for deg er det hår. Noen har fobier mot eddekopper og andre biller, mens andre har fobier mot fisk. Du har fobier mot hår. Det er helt ordinært, og jeg skal ikke fortelle deg at jeg ikke forstår deg godt. Hadde jeg møtt en dame som hadde hårete bryster, rygg, armer, skuldre, osv, så hadde jeg nok fått angst. Kraftig angst. MEN, her finnes det råd! Det er trossalt ikke utvekster som ikke forsvinner vi snakker om her, men hår. Shaving! Det er en fin ting, selv om jeg personlig aldri har shava annet enn hue, tryne og kølla, så er det faktisk mange som shaver ryggen og resten av kroppen også. F.eks. mannlige modeller, bodybuildere (her snakker vi vel både kvinnelige og mannlige..) samt en del politikere, og resultatet blir jo ofte bra. Nei, be han shave seg, det er en fin ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46018-r%C3%A5d-ang-fysisk-tiltrekning/#findComment-174194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er litt bekymret Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 ... og jeg som trodde det bare var menn (gutter) som var så overfladiske. Huff, jeg vet ikke om jeg skal bli letta eller deprimert. Hvis det er noen trøst vet jeg at det finnes maaange jenter som synes det er barskt og ursexy med hårete mannekropper. Du er kanskje påvirka av boyband-idealet med glattbarberte overkropper? Hm, reklamen og kulturens makt er stor vet jeg, men det finnes da vitterlig mange behårete mannemodeller, gjør det ikke? Jeg tror du bare trenger et par år til på baken. Jeg synes ikke det er særlig allreit å bli slått i hodet med at jeg skulle være overfladisk. Da skjønner du ikke problemet. Saken er vel at folk tenner (og av-tennes) på ulike ting. Og hva gjør man da hvis man blir glad i noen som man ikke føler seg tent på? Jeg er ikke opptatt av at menn skal være glattbarbert, og jeg liker godt maskuline menn med hår på brystet. Men det er altså grenser for hvor mye hår, og når hårene dekker ryggen og overalt, pluss masse skjegg - ja da merker jeg at jeg rett og slett ikke føler meg så tiltrukket av det (noe jeg selvsagt ikke sier til ham). Andre jenter ville tent veldig godt på dette, det vet jeg, for der er folk forskjellige. Jeg antar du også har noe du synes er pent, ikke pent osv på folk? Hva ville du da gjort, hvis du ble glad i noen som hadde et utseende du ikke likte så godt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46018-r%C3%A5d-ang-fysisk-tiltrekning/#findComment-174558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.