Gå til innhold

Han vil jeg skal kalle ham.....

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Han har flere ganger sagt at han gjerne vil at jeg kaller ham "gutten min" , også under elskov. Det får jeg meg ikke til, jeg mister rett og slett tenningen. Han er en MANN, ikke en gutt for meg. Dette har sikkert noe med ulike dialekter og hva man har vokst opp med, jeg skjønner da det, men for meg blir det unaturlig. Jeg kan godt kalle ham gutten min hvis han er lei seg og trenger trøst, men ikke mens vi elsker. Han kaller meg stadig "jenta mi" men av en eller annen grunn synes jeg dette kjenns litt annerledes? (selv om jeg ikke er så vant til den betegnelsen heller, der jeg kommer fra).

Vi har selvsagt andre kjæleord på hverandre også, bare så det er sagt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når det gjelder å kalle ham noe som kjenns unaturlig for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46020-han-vil-jeg-skal-kalle-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har så store problemer med å oppfylle dette spesielleønsket for ham (går ut fra at han tenner på det), så forsøk noe annet. Kall ham noe ennet enn gutten din, hvisk/stønn/rop ett eller annet kjærlig/sexy i stedet, for å se an reaksjonen. Flott måte å få inn litt enkel spenning og variasjon, uten å gå til de store skrittene.

Prøv å finn *løsninger* i stedet for å la slike "småting" legge en demper på opplevelsene dine/Deres. Vær kreativ, og ikkevær reddfor å forsøke de små ting. Du merker raskt på reaksjonen hans om det feiler, og da modererer du deg .

Håper i hvartfall du finner en løsning, om ikke du finner den her :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...